پست الکترونیک جمعه ٣١ فروردين ١٤٠٣
اخبار > بازنگری در طرح آبیاری و زهکشی زمینهای کشاورزی آبادان


کد خبر: ٥٤١٤   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1395/08/15-١١:١٣

محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی از بازنگری طرح جامع شبکه آبیاری و کشاورزی اراضی کشاورزی روستاهای آبادان خبر داد.

 

 

 

 

 

محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی که به منظور بازدید از طرح آبیاری و زهکشی روستاهای بخش مرکزی و اروند کنار وارد آبادان شده بود از بازنگری طرح جامع شبکه آبیاری و کشاورزی اراضی کشاورزی روستاهای آبادان خبر داد.

به گزارش آبادان نیوز ، حجتی در جریان بازدید از روند اجرای طرح ۵۵۰ هزار هکتاری مقام معظم رهبری در روستای ابوشکر از دهستان نصار در بخش اروندکنار در جمع خبرنگاران گفت: به هر حال شبکه آبرسانی در این مناطق دارای یک سری مشکلات فنی است که سبب می شود زمینهایی که در بخش انتهایی مسیر قرار دارند از آب کافی و لازم بهره مند نباشند.

وی افزود: سعی می کنیم طرح جامع آبیاری و کشاورزی را در شبکه مورد بازنگری و اصلاح قرار دهیم تا بر اساس آن علاوه بر مشخص ساختن نقشه های مالکیت ،شرایط را به حالت مطلوب تری سوق دهیم.

وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد: در صدد هستیم وضعیت آبرسانی به اراضی کشاورزی مناطق روستایی آبادان را به شکلی اصلاح و هدایت کنیم که هم آب شیرین با دوره ی مناسب در اختیار کشاورزان قرار گیرد و هم بتوانیم زمینهای کشاورزی  روستائیان را شیرین سازی کنیم.

محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی  برای بازدید، سرکشی و بررسی چگونگی روند طرحهای در دست اجرای ۵۵۰ هزار هکتاری مقام معظم رهبری در حوزه آبادان از روستای "شلحه ثوامر" و "نقش حیر" از بخش مرکزی و "ابوشکر" و "ابوعبود" از بخش اروندکنار بازدید کرد.

در جریان این بازدید شریعتی استاندار خوزستان و شهبازی معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان، و جلیل مختار نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی وزیر جهاد کشاورزی را همراهی کردند. 

 

 

 

کشاورزی ، آبادان نیوز،اخبار آبادان ،خبرهای آبادان ،روستاهای آبادان 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: