پست الکترونیک پنج شنبه ٣٠ فروردين ١٤٠٣
اخبار > برپایی ایستگاه سلامت بانوان در آبادان


کد خبر: ٥٤١٣   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1395/08/15-١١:٠١

ایستگاه سلامت بانوان در بازار مرکزی آبادان در راستای ارتقای سلامت زنان آبادانی دایر شد.

 

 

 

ایستگاه سلامت بانوان در بازار مرکزی آبادان در راستای ارتقای سلامت زنان آبادانی دایر شد.

به گزارش آبادان نیوز ، در راستای ارتقای سطح سلامت زنان آبادانی، غرفه ایستگاه سلامت بانوان با شعار « سلامت زنان، خانواده سالم، جامعه پویا » و محوریت ترویج زایمان طبیعی، کاهش شاخص سزارین و غربالگری بیماران قلبی و عروقی، دیابت و فشارخون از سوی دانشکده علوم پزشکی آبادان در محل بازار مرکزی این شهرستان برپا شد.

در این ایستگاه سلامت، خدماتی همچون مشاوره مامایی، آموزش مراقبتهای دوران بارداری و پس از زایمان، معرفی کلاسهای آمادگی زایمان، خدمات مربوط به کنترل وزن، فشارخون، اندازه‌گیری قندخون، اندازه‌گیری نمایه توده بدنی، مشاوره بهداشت روان و مشاوره تغذیه به منظور پیشگیری از بیماری دیابت و بیماریهای قلبی عروقی در زنان 30 تا 70 ساله ارایه می‌شود.

همچنین در این غرفه، رسانه‌های آموزشی شامل کتاب، کتابچه، پمفلت و بروشور با عناوین مختلف در جهت افزایش آگاهی و ارتقاء سطح سواد سلامت شهروندان بین مراجعین توزیع می شود. این گزارش حاکیست باتوجه به استقبال بازدیدکنندگان و بنا بر درخواست آقایان حاضر در این ایستگاه، غرفه سیاری در طبقه دوم بازار برای ارائه خدمات غربالگری بیماریهای قلبی، عروقی و دیابت برای مردان نیز دایر شد. 

 

 

 

آبادان نیوز ،اخبار ابادان ،دانشکده پزشکی آبادان

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: