پست الکترونیک جمعه ١٠ فروردين ١٤٠٣
اخبار > گرد و خاک خوزستان در راه است


کد خبر: ٥٣٧٨   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1395/08/03-١٢:٣٠

مدیرکل هواشناسی خوزستان از وقوع پدیده گرد و غبار در استان در روز چهارشنبه خبر داد.

 

 

 

 

مدیرکل هواشناسی خوزستان از وقوع پدیده گرد و غبار در استان در روز چهارشنبه خبر داد.

به گزارش آبادان نیوز ،کوروش بهادریاظهار کرد: مدل‌ها نشان می‌دهد به دلیل گرادیان فشاری که در روز چهارشنبه (5 آبان) خواهیم داشت، انتظار وزش بادهای نسبتا شدید همراه با گرد و خاک در نواحی جنوبی و شرقی استان خوزستان در این روز وجود دارد.

 

وی افزود:‌ بدین ترتیب روز چهارشنبه شهرهای آبادان، خرمشهر، ماهشهر، بندرامام و اهواز شاهد پدیده گرد و غبار و کاهش دید افقی خواهند بود.

 

بهادری ادامه داد: همچنین خط ناپایداری که از اواخر روز سه‌شنبه شکل می‌گیرد، ‌انتظار داریم در برخی نقاط استان خوزستان به ویژه در ارتفاعات و شمال استان شاهد بارش‌های پراکنده از اواخر روز سه‌شنبه و روز چهارشنبه باشیم.

 

وی گفت: این خط بسیار ضعیف است و نمی‌تواند نقاط جنوبی و مرکزی استان خوزستان را پوشش دهد. این بارش، ویژه استان‌های همجوار خوزستان از جمله ایلام و لرستان است که ممکن است بخشی از آن در خوزستان فعال شود و یک تا دو میلیمتر بارش پراکنده و رگبار خفیف در ارتفاعات داشته باشیم.

 

مدیرکل هواشناسی خوزستان افزود: همچنین در این روزها برای اهواز و بیشتر نقاط استان ابرناکی پیش‌بینی می‌شود.

 

وی اظهار کرد: ‌در شبانه‌روز گذشته آبادان با 38 درجه و ایذه با 11 درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان خوزستان گزارش شدند. تغییرات دمای هوای امروز اهواز نیز بین 36 و 17 درجه سانتی‌گراد در نوسان خواهد بود.

 

 

 

 هواشناسی خوزستان ،گرد و خاک ،آبادان نیوز ،اخبار آبادان ،اخبار خوزستان ،هواشناسی ،آبادان ،  گرد و غبار

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: