پست الکترونیک جمعه ١٠ فروردين ١٤٠٣
اخبار > استقرار پایگاه سلامت دانشکده علوم پزشکی آبادان درمرز شلمچه


کد خبر: ٥٣٧٢   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1395/08/02-١٣:١٢

رئیس ستاد اربعین دانشکده علوم پزشکی آبادان از استقرار پایگاه سلامت این دانشکده به مناسبت اربعین حسینی از ۱۰ آبان ماه امسال در مرز شلمچه خبر داد.

 

 

 

 

رئیس ستاد اربعین دانشکده علوم پزشکی آبادان از استقرار پایگاه سلامت این دانشکده به مناسبت اربعین حسینی از ۱۰ آبان ماه امسال در مرز شلمچه خبر داد.

به گزارش آبادان نیوز ،نوراله طاهری  با بیان اینکه این تصمیم در سومین جلسه ستاد اربعین دانشکده علوم پزشکی آبادان اتخاذ شده است، اظهار کرد: پایگاه مذکور تا پنج روز پس از اربعین حسینی نیز همچنان در مرز شلمچه مستقر خواهد بود.

وی افزود: طبق هماهنگی های انجام شده از پانزدهم آبان ماه پزشک مربوطه در این پایگاه حضور می یابد.

رئیس ستاد اربعین دانشکده علوم پزشکی آبادان اضافه کرد: در روزهای منتهی به اربعین حسینی، پزشکان متخصص نیز به صورت آماده به کار برای خدمات‌رسانی فعال هستند.

طاهری با بیان اینکه مدیران دانشکده علوم پزشکی آبادان به صورت روزانه در پایگاه سلامت این دانشکده در ایام اربعین حضور دارند، تصریح کرد: پایگاه سلامت دانشکده علوم پزشکی آبادان در راستای ارائه خدمات درمانی و کنترل بیماری‌های واگیر در روزهای یاد شده، فعال است.

وی همچنین از برگزاری جلسه مشترک با دانشگاه‌های علوم پزشکی و شبکه بهداشت و درمانی که در بحث سلامت زائران اربعین حسینی دخیل هستند، در آینده نزدیک خبر داد.

رئیس ستاد اربعین دانشکده علوم پزشکی آبادان با اشاره به اینکه واکسن آنفولانزا به آن دسته از کارمندان دانشکده علوم پزشکی آبادان که در روزهای حضور زائران اربعین در مرز شلمچه حضور دارند، تزریق می شود، گفت: فعالان عرصه سلامت در این منطقه مرزی در روزهای تردد زئران به منظور شناسایی راحت با پوشش مخصوص خدمات‌رسانی می‌کنند.

 

 

واکسن آنفولانزا ،واکسن ،آنفولانزا،آبادان نیوز ،اخبار آبادان ،خبر آبادان ،آبادان  

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: