پست الکترونیک پنج شنبه ٠٩ فروردين ١٤٠٣
اخبار > ۹۹ روز از گل نزدن صنعت نفت می گذرد


کد خبر: ٢٠٣٣٣   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/02/24-١٥:٠٩

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در حالی باید امروز برابر تراکتور به میدان برود که گل نزدن این تیم در حال عبور از ۱۰۰ روز است.

 

به گزارش آبادان خبر، آخرین باری که تیم صنعت نفت در لیگ برتر فوتبال دروازه یک تیم را باز کرد، روز هفدهم بهمن سال گذشته بود که رضا خالقی فر در دقیقه ۶۵ به فولاد خوزستان گل زد. از این گل ۹۹ روز می‌گذرد تا تعداد روزهای گل نزدن این تیم در حال ۳ رقمی شدن باشد.

شاگردان سیروس پور موسوی در صنعت نفت که با نتایجی دور از انتظار در نیم فصل دوم به ضعیف‌ترین تیم نیم فصل تبدیل شدند، بعد از آن بازی ۷ بار در لیگ به میدان رفته و هر بار با دست خالی از گل سوت پایان دیدارشان را شنیدند. به این ترتیب از آخرین گل آنها ۶۵۵ دقیقه گذشته است.

صنعت نفت به همراه سایپا و ماشین سازی تنها تیم‌هایی هستند که در نیم فصل دوم طعم پیروزی را نچشیده‌اند، اما آنچه آبادانی‌ها را از این دو تیم دیگر عقب می‌اندازد این است که آنها تنها تیمی هستند که در نیم فصل دوم گل نزده‌اند.

صنعت نفت که در چارچوب هفته بیست و سوم رقابتهای لیگ برتر میهمان تراکتور است، در حالی در نیم فصل دوم چنین نتایج ضعیفی به دست آورده که در پایان نیم فصل اول با ۲۳ امتیاز در رده پنجم ایستاده بود. نفتی‌ها در مقطعی طعم صدرنشینی را هم در این فصل چشیدند.

دیدار هفته بیست و سوم صنعت نفت مقابل تراکتور از ساعت ۱۸:۳۰ امروز جمعه ۲۴ اردیبهشت در تبریز برگزار می‌شود.

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان خبر،آبادان نیوز

منبع:مهر

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: