پست الکترونیک چهارشنبه ٢٩ فروردين ١٤٠٣
اخبار > فاجعه ابتلا به کرونا در جنوب غرب خوزستان با ۱۱۸ مورد جدید


کد خبر: ١٤٠٦٣   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/03/07-١٣:٤٨

118 مورد جدید از ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته جنوب غرب خوزستان شناسایی شد.

 

آبادان نیوز : 118 مورد جدید از ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته جنوب غرب خوزستان شناسایی شد.

به گزارش آبادان خبر ، رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان اظهار کرد: با توجه به اینکه فاصله‌گذاری هوشمند در این منطقه به خوبی اجرایی نمی‌شود و حتی برخی از اصناف اصول و شیوه نامه های بهداشتی را مورد توجه قرار نمی دهند در شبانه روز گذشته ۳۳ نفر در آبادان، ۵۴ نفر در خرمشهر و ۳۱ نفر در شادگان به این بیماری مبتلا شدند.
دکتر سلمان زاده با بیان اینکه نتیجه هر رفتار پرخطری ۱۰ روز بعد مشخص می‌شود گفت: کمتر از ۵۰ درصد اصناف در سامانه سلامت وزارت بهداشت ثبت نام کرده اند و شیوه نامه های بهداشتی را رعایت می کنند .

بر این اساس در شبانه روز گذشته یک نفر در آبادان و یک نفر هم در خرمشهر بر اثر کرونا جان خود را از دست دادند.

وی با اشاره به تاخیر آغاز پیک بیماری در جنوب غرب خوزستان نسبت به سایر استان‌های کشور گفت: هشدار می‌دهم اگر اینگونه پیش برود دو سه هفته آینده روز های بحرانی تری پیش رو خواهیم داشت.
فرمانده عملیات مقابله با کرونا در جنوب غرب خوزستان تاکید کرد: مردم تخلفات را به سامانه ۱۹۰ گزارش دهند تا گلوگاههای انتشار بیماری شناسایی شود.
همچنین از مرکز نفس به عنوان مرکزی برای استقبال از بیماران قرنطینه یاد کرد که آمادگی دارد تمام کسانی را که شرایط قرنطینه در خانه را ندارند پذیرش کنند.
رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان خاطرنشان‌کرد تذکر می دهم بار روی دوش کادر درمان در حال اضافه شدن است و مردم با در خانه ماندن کمک کنند تا از این بار کاسته شود وی این را هم گفت که با افزودن یک دستگاه دیگر و یک شیفت جدید آزمایشگاه تخصصی کرونا، در سه شیفت و با دو دستگاه مجهز کار بیماریابی را ادامه می دهد.

منبع:خبرگزاری صداوسیما 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،آبادان خبر،خبرآبادان،اخبارآبادان،آبادان  نیوز،آبادان  خبر

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: