پست الکترونیک جمعه ٣١ فروردين ١٤٠٣
اخبار > طلایی پوشان ؛ در تکاپو برای صعود به صدر جدول


کد خبر: ١٢٥٩٦   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1398/09/25-١٨:٠٧

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در حالی میزبان فولاد خوزستان خواهد بود که برای صعود به صدر جدول باید سه امتیاز کسب کند

 

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در حالی میزبان فولاد خوزستان خواهد بود که برای صعود به صدر جدول باید سه امتیاز کسب کند.

 آبادان خبر : تیم فوتبال صنعت‌‍‌نفت آبادان جمعه هفته جاری در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر در حالی میزبان فولاد خوزستان است که برای ماندن در بالای جدول به سه امتیاز این دیدار سخت خانگی نیاز دارد.

تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان در نیم فصل اول یکی از تیم‌های شگفتی ساز شهرستانی است با ادامه روند نتایج مطلوب خود در لیگ برتر و پیروزی برابر تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در حالی به دیدار فولاد خوزستان می‌رود که تیم رقیب در هفته گذشته برابر تراکتورسازی پرمهره در تبریز شکست خورد.

تیم طلایی پوشان آبادان در چند هفته گذشته با کسب پیروزهای متوالی در برابر حریفان خود را به صدر جدول لیگ برتر نزدیک کرد و برای تداوم روند مطلوب اخیرش کار سختی برابر فولاد خوزستان در آبادان پیش‌رو دارد زیرا فولادی ها هم بدنبال ماندن بین مدعیان قهرمانی هستند.

فولاد که با جواد نکونام توانسته در میانه بالای جدول جای گیرد برای صعود به جمع چهار تیم راهی جز شکست دادن صنعت نفت ندارد، کاری که تاکنون هیچ تیمی نتوانسته در آبادان انجام دهد.

جنگ اصلی این بازی را می توان در خط میانی پیش بینی کرد، جایی که ۲ تیم از هافبک های توانمند و تکنیکی بهره می برند که هر کدام از این بازیکنان از بهترین‌های لیگ به شمار می روند، محمد آبشک و ایوب والی در ترکیب فولاد خوزستان روز راحتی برابر طالب ریکانی و میلاد جهانی نخواهند داشت.

جعفر سلمانی بازیکن آماده این روزهای صنعت نفت و موتور متحرکه برزیلی‌ها از سوی فدراسیون فوتبال محروم شد تا نفتی‌ها یکی از آماده‌ترین بازیکنان خود را از در این دیدار نداشته باشند، این رخداد البته خبری خوش برای فولاد است زیرا سلمانی یکی از آماده‌های لیگ به شمار می رود و غیبت این بازیکن کاملا در ترکیب صنعت نفت احساس خواهد شد.

صنعت نفت آبادان با هفت برد، پنج تساوی و ۲ باخت و با ۲۶ امتیاز در رده چهارم جدول رده‌بندی رقابتهای لیگ برتر قرار دارد و به دنبال کسب هشتمین پیروزی این فصل خود است تا بیشتر از گذشته به صدر جدول نزدیک شود.

در آن سوی میدان نیز قرمزپوشان اهوازی با ۶ برد، پنج تساوی و چهار باخت در رده هفتم جدول رده بندی جای گرفته اند و به دنبال کسب هفتمین پیروزی فصل هستند تا جای صنعت نفت در بالای جدول را گرفته و خود را به عنوان یک مدعی قهرمانی مطرح کنند.

فولادی‌ها در این فصل خیلی سخت گل می خورند و مهاجمان فرصت طلب نفتی‌ها برابر یکی از بهترین خطهای دفاعی لیگ،  روز سختی خواهند داشت ولی نباید فراموش کرد مهاجمان نفت توانسته اند در این فصل ۱۳ بار دروازه حریفان را باز کنند.

صنعت نفت در این فصل توانسته خط دفاعی خود را نظم خاصی نسبت به فصل های گذشته بخشد بگونه ای که مهاجمان سرشناس لیگ به سختی از آن عبور کرده‌اند و قطعا مهاجمان فولادنیز برابر این خط دفاعی  روز سختی را تجربه خواهند کرد.

صعود در جدول هدفی است که نفت و فولاد به دنبال آن هستند و تساوی در این بازی برای تیم‌های رقیب خبر خوشحال کننده‌ای خواهد بود که نفت و فولاد از آن بیزار هستند.

نفتی‌ها با تکیه بر توانایی‌های عیسی آل‌کثیر مهاجم آماده این روزهای فوتبال ایران گام به میدانی خواهند گذاشت که سراسر شور و هیجان خواهد بود، بازی که تقابل سنتی خوزستان به شمار می رود.

بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در خصوص این دیدار گفت: بازی حساس و بسیار سختی برای ۲ تیم در پیش خواهد بود ولی ما باید از امتیاز میزبانی استفاده کنیم.

مهدی مومنی اظهار داشت: فولاد یکی از تیم‌های آماده لیگ به شمار می رود که برابر حریفان سخت تلاش می کند و راحتی امتیاز نمی دهد.

وی افزود: هدف ما قطعا کسب سه امتیاز از بازی در آبادان است زیرا اکنون نسبت به هر فصلی به رسیدن به رده‌های بالای نزدیک هستیم و نباید این فرصت را از دست داد.

دیگر بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان نیز گفت: ما در این دیدار فقط برای پیروزی بازی خواهیم کرد و تا سوت پایان دست از تلاش برای رسیدن به این هدف بر نخواهیم داشت.

عبدالله ناصری اظهار داشت: فولاد تیم مقتدر و با انگیزه ای است با توجه به در اختیار داشتن کادر مربیگری جوان و باانگیزه در لیگ برتر نتایج قابل قبولی کسب کرده و جزو مدعیان به شمار می‌رود که غلبه بر آن آسان نیست.

وی افزود: این بازی یکی از زیباترین بازی های فوتبال ایران خواهد بود که می تواند حاوی صحنه های زیبا باشد و امیدواریم تماشاگران شاهد دیداری سراسر هیجان باشند.

 

 

 

 

 

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،خبرآبادان،اخبارآبادان،آبادان  نیوز

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: