پست الکترونیک جمعه ٠٧ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > اهدا ۴ دستگاه دیالیز توسط خیرین به بیمارستان ولیعصر خرمشهر


کد خبر: ١٢٥٨٥   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1398/09/24-١٦:٠٩

رئیس بیمارستان ولی‌عصر (عج) خرمشهر گفت: چهار دستگاه دیالیز که توسط خیران اهدا شده است، به بیمارستان ولی‌عصر (عج) خرمشهر تحویل شد.

 

رئیس بیمارستان ولی‌عصر (عج) خرمشهر گفت: چهار دستگاه دیالیز که توسط خیران اهدا شده است، به بیمارستان ولی‌عصر (عج) خرمشهر تحویل شد.

به گزارش آبادان خبر ، آرش نقدی اظهار کرد: این چهار دستگاه به‌روزترین نمونه دستگاه‌های دیالیز به ارزش ۵۰۰ میلیون تومان هستند که با ارز دولتی و با اعتباری معادل ۲۴۰ میلیون تومان خریداری شدند.

وی افزود: این دستگاه‌ها به دانشکده علوم پزشکی تحویل شده اند که قرار است امروز به بیمارستان خرمشهر تحویل و با توجه به فضای موجود جایگزین دستگاه‌هایی با کارکرد بالا شوند.

رئیس بیمارستان ولی‌عصر (عج) خرمشهر همچنین با اشاره به افزایش شمار مبتلایان به بیماران کلیوی در خرمشهر، از توسعه فضای بخش دیالیز بیمارستان ولی‌عصر (عج) این شهرستان خبر داد و گفت: از مهم‌ترین مشکلات بخش دیالیز ناکافی بودن فضای فعلی است که در طرح توسعه شهری، توسعه بخش و افزایش تعداد تخت‌ها در برنامه دیده شده است.

وی افزود: شمار بیماران مزمن کلیوی که در خرمشهر پرونده دارند، ۱۰۳ نفر است که یک نفر از آنها از کشور عراق برای دریافت خدمات به خرمشهر مراجعه می کند و بقیه بیماران از خرمشهر و توابع این شهرستان هستند.

بنا به گفته نقدی خدمات‌دهی به بیماران در ۱۵ تخت فعال به صورت سه شیفت در بخش دیالیز، ویزیت توسط پزشکان متخصص، انجام آزمایشگاه‌های رایگان از جمله خدمات ارائه شده به بیماران دیابتی در بیماران ولی‌عصر(عج) خرمشهر است.

 

 

 

 

 

خوزستان،خبر خوزستان،اخبار خوزستان،آبادان نیوز،خبرخوزستان،اخبارخوزستان،آبادان  نیوز

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: