پست الکترونیک پنج شنبه ٠٩ فروردين ١٤٠٣
اخبار > برگزاری نخستین سالگرد شهادت شهید سید رضا ثابتی


کد خبر: ٧٩١٤   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1397/03/26-٢٠:٥٦

مراسم معنوی نخستین سالگرد شهادت شهید سید رضا ثابتی ٢٧ رمضان سال ٩٧ در مسجدالغدیر آبادان برگزار شد .‌

 

مراسم معنوی نخستین سالگرد شهادت شهید سید رضا ثابتی ٢٧ رمضان سال ٩٧ در مسجدالغدیر آبادان برگزار شد .‌
 
به گزارش  خبرنگار آبادان نیوز ، در این مراسم با شکوه و معنوی، آیت الله فرحانی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ، ائمه جمعه شهرستان آبادان ،دکتر منصور آرامی عضو هیئت عامل و معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی سازمان بنادر و دریا نوردی ، مهندس ارکاب  مشاور مدیر عامل و مسئول امور ایثار گران سازمان بنادر و دریا نوردی ، عادل دریس مدیر کل بنادر و دریا نوردی استان خوزستان ، سفاری مدیر بنادر و دریا نوردی آبادان ـ خانواده های شامخ شهدا و ایثار گران ، اساتید دانشگاه ، شیوخ  عرب و جمعی از مردم شهرستان آبادان و خرمشهر حضور داشتند .
آیت الله فرحانی نماینده مردم خوزستان در این مراسم معنوی گفت ؛ حضور ما در این مراسم ، آنهم در بین چنین جمعی از مردم ، یک سعادت است ‌. 
درادامه وی عنوان کرد؛ حضور مردم و بیعت آنها با شهدا ، نشان از عظمت ، هوشیاری ، بصیرت و ولایت مداری آنهاست .
نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در این جمع مردم گفت ؛ این مراسم از پیغام مهمی برخوردار است که راهبرد حضرت امام در برخورد با جریانات داعش و ارهاب ، کاملا نشان می دهد که اگر ما این مسئله را در سوریه حل نمی کردیم ، اکنون باید آن را در ایران اسلامی حل میکردیم . 
آیت الله فرحانی خاطر نشان کرد ؛دقت در این راهبر و مقابله با اتاق فکری که میخواهد انقلاب اسلامی را از درون متزلزل و در آن تفرقه ایجاد کند ، کاملا نشان میدهد که نیاز امروز جامعه  وحدت و هوشیاری و تبعیت از امامین انقلاب ، امام راحل و امام حاضر است که بحمد الله مردم ما این هوشیاری را دارند . 
دکتر آرامی در ادامه از فقدان شهید سید رضا ثابتی بعنوان یک ضایعه یاد کرد و گفت ؛ از دست دادن چنین شخصیتی در این سازمان مایه تاسف و درد  است چرا که سید رضا ثابتی یک فرد متعهد ، کار بلد و ماهر و دقیقی در حوزه خود بود.
وی افزود : بندر آبادان از اهمیت بسیار زیادی در استان خوزستان برخوردار است و وجود اینچنین نیروی کار  آمدی همچون شهید سید رضا ثابتی در این اداره ، قابل اهمیت است اما  اکنون که درجمع ما نیست ، از خدای متعال خواستاریم که روح ایشان را قرین ارواح ائمه اطهار  و محشور گردد ٠
سید رضا ثابتی که ١٢ سال سابقه خدمت در بندر آبادان را دارا بود ، در حمله  تروریستی گروهک داعش به مجلس شورای اسلامی در ١٧ خرداد سال گذشته و   در حالی که او بعنوان مراجعه کننده حضور داشت به شهادت رسید .‌
لازم به ذکر که قرائت قران ،  نوحه خوانی و سینه زنی به یاد شهدا از جمله برنامه های این مراسم بود .
آبادان،اخبار آبادان
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: