پست الکترونیک پنج شنبه ٠٩ فروردين ١٤٠٣
اخبار > کسب عنوان دانشجوی نمونه توسط دانشجوی آبادانی


کد خبر: ٧٥٤١   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/12/23-٠٩:٤٠

دانشجوی دانشکده علوم پزشکی آبادان با کسب بالاترین امتیاز، عنوان دانشجوی نمونه کشوری در مقطع کارشناسی را از آن خود کرد.

 

 

 

 

 

 

دانشجوی دانشکده علوم پزشکی آبادان با کسب بالاترین امتیاز، عنوان دانشجوی نمونه کشوری در مقطع کارشناسی را از آن خود کرد.

به گزارش آبادان نیوز ،«مینا باغبانی»، دانشجوی رشته اتاق عمل دانشکده علوم پزشکی آبادان، با کسب بالاترین امتیاز در حوزه‌های آموزش، پژوهش، فرهنگی و اخلاقی، عنوان دانشجوی نمونه کشوری در مقطع کارشناسی را از آن خود کرد و در آیین اختتامیه بیست و ششمین جشنواره دانشجوی نمونه، که با حضور دکتر هاشمی وزیر بهداشت و دکتر جهانگیری، معاون اول رییس جمهور برگزار شد، تندیس خود را از دستان وزیر دریافت کرد.

در مجموع ۴ هزار و ۶۲۴ دانشجو در این دوره از جشنواره ثبت‌نام کردند، که از این تعداد، یکهزار و ۶۱۶ نفر نسبت به تکمیل و ثبت مدارک خود در سامانه جشنواره اقدام کردند که در مراسم اختتامیه از  ۱۳ دانشجوی برگزیده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و ۲۷ دانشجوی برگزیده وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تقدیر شد.

جشنواره دانشجوی نمونه کشوری هر ساله با اهداف الگوسازی از دانشجویان نمونه، ترویج فرهنگ علم‌آموزی و پژوهش‌گری، ارتقاء انگیزه فعالیت‌های علمی و فرهنگی در میان ایشان، تشویق دانشجویان به پرورش همزمان ابعاد متعدد شخصیتشان در حوزه آموزش، پژوهش، فرهنگی و اخلاقی، هدایت دانشجویان برتر به تولید محصولات متنوع علمی-پژوهشی (مقالات، تالیف کتب، طرح‌های پژوهشی و ... برگزار می‌شود.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: