پست الکترونیک جمعه ١٠ فروردين ١٤٠٣
اخبار > ویژه برنامه روز زن در پالایشگاه نفت آبادان برگزار شد


کد خبر: ٧٥٣٦   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/12/22-١٠:٤٥

ویژه برنامه روز زن با حضور خانم اسماعیلی رئیس روابط عمومی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران،مدیران و رؤسای ادارات و بانوان شاغل در پالایشگاه آبادان برگزار شد.

 

 

 

 

 

 

به گزارش آبادان نیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت پالایش نفت آبادان، در این ویژه برنامه که با حضور خانم اسماعیلی رئیس روابط عمومی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران،مدیران و رؤسای ادارات و بانوان شاغل در پالایشگاه آبادان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم مهندس رضا نعیمی رئیس روابط عمومی شرکت پالایش نفت آبادان ضمن خیر مقدم و تبریک به حاضرین  بمناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن گفت : ولایت مداری، صبر و شکیبایی حضرت فاطمه زهرا (س) به عنوان ویژگی هایی بارز آن حضرت است  و از تمامی بانوان خواستار الگو سازی رفتار آن حضرت در خانواده‌ها و تفکر در سیره رفتاری آن حضرت می باشم  .

رئیس روابط عمومی شرکت پالایش نفت آبادن افزود : از ویژگی های بارز حضرت فاطمه زهرا (س) می‌توان به دیدگاه ایشان در همسرداری و تکریم خانواده، تربیت صحیح فرزندان، ولایت مداری و حمایت همه جانبه آن حضرت از مقام والای ولایت اشاره کرد و همچنین احادیث گهربار و کلمات قصار این بانوی بزرگوار همه و همه نشان از بالندگی روحی و معنوی غیرقابل وصف ایشان دارد .

وی افزود: روابط عمومی شرکت پالایش نفت آبادان همیشه مصمم به تجلیل از بانوان تلاشگر و ساعی این شرکت می باشد و در این راستا برنامه ریزی های متعددی انجام داده است .

در ادامه رئیس روابط عمومی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران در این آئین گفت: کشور ما در بین کشورهای اسلامی تولیدکننده نفت این افتخار را دارد که بیشترین زنان شاغل در صنعتنفت را به خود اختصاص داده و رتبه نخست را در بین کشورهای اسلامی تولیدکننده نفت دارد.

زیبا اسماعیلی افزود: بیشترین تحصیل‌کرده‌ها در رشته فنی و حوزه پالایش و بعد پتروشیمی و بعد صنایع بالادستی را زنان تشکیل می‌دهند و زنان در توسعه حرف اول را می‌زنند و جامعه شناسان تحقیق کرده‌اند که بدون توانمندی زنان امکان ندارد هیچ کشوری به توسعه برسد.

وی بیان کرد: در دولت نیز به استفاده از توانمندی‌های زنان به‌ویژه در زمینه‌های علمی و صنعتی اهمیت داده‌شده و امیدواریم که به‌عنوان یک زن شاهد پیشرفت زنان در عرصه‌های بالاتر و برتر باشیم و این فرصت‌ها را خودمان برای خودمان ایجاد کنیم.

در ادامه این آئین از مادران شهیدان مکیان، محمد رضا عسگری فر، مدافع حرم عارف کائدخورده و همسران شهیدان محمد گودرزی و حسین امامی با اهداء لوح و هدیه تقدیر شد.

اجرای موسیقی، سرود، تقلید صدا و مسابقه با محوریت زندگی حضرت فاطمه (س) از جمله برنامه های جنبی این ویژه برنامه بود.

 

 


نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: