پست الکترونیک جمعه ١٠ فروردين ١٤٠٣
اخبار > برگزاری جشن های عیدانه تحت عنوان «۱۰ شب ۱۰ محله»


کد خبر: ٧٥١٧   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/12/19-٠٩:١٤

معاون فرهنگی شهرداری آبادان از برگزاری جشن های عیدانه تحت عنوان «۱۰ شب ۱۰ محله» در ایام نوروز خبر داد.

 

 

 

 

 

 

معاون فرهنگی شهرداری آبادان از برگزاری جشن های عیدانه تحت عنوان «۱۰ شب ۱۰ محله» در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش آبادان نیوز ،محمود تیلا ضمن اشاره به برنامه ریزی های انجام شده به منظور اجرای برخی برنامه های مشترک با سازمان منطقه آزاد اروند در ایام نوروز عنوان کرد: ویژه برنامه "  ۱۰ شب ۱۰ محله " خانواده محور است و شامل برنامه های شاد و مفرحی است که توسط گروه های فرهنگی و هنری در محلات برگزار می شود.

وی افزود: در برنامه تدارک دیده شده تحت عنوان " خانواده شاد " نیز با بهره گیری از اتوبوس های گردشگری شهرداری به صورت چرخشی و در زمان استقرار شهروندان در پارک ها برنامه های متنوع و شادی برای آنها انجام می گیرد.

معاون فرهنگی شهرداری آبادان با اشاره به برگزاری مسابقه عکاسی با موضوع  " آبادان در نوروز " اظهار کرد: این مسابقه در سه بخش شهروندی آماتور، حرفه ای و بخش میهمانان نوروزی برگزار می شود ؛ علاقمندان می توانند عکس های مربوطه را به آدرس کانالی که در حال آماده سازی آن هستیم و متعاقبا اعلام می شود، ارسال کنند تا پس از داوری به آنان جوایزی اهدا شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اجرای برنامه نورافشانی در چهار شب اشاره کرد و گفت: در کنار این نور افشانی، بادبادک هایی به شکل پرچم ایران به هوا فرستاده می شوند.

تیلا تصریح کرد: در برنامه " تور گردشگری نیم روزی " که برای مسافران نوروزی و شهروندان پیش بینی شده، از مجری های برنامه گشت در طول سفر( تورلیدرها ) اداره میراث فرهنگی و گردشگری استفاده می کنیم، علاقمندان می توانند از طریق ثبت نام در کمپ های محل استقرار شان و یا از طریق اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آبادان در این تورها شرکت کنند.

به گفته وی طبق برنامه ریزی های انجام شده، برنامه شب سال تحویل در گلزار شهدای آبادان برگزار می شود.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: