پست الکترونیک جمعه ١٠ فروردين ١٤٠٣
اخبار > سالروز تأسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار خواهد شد


کد خبر: ٧٥١٤   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/12/17-١٢:٣٣

برگزاری مراسم گرامیداشت سالروز تأسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد در اروند

 

برگزاری مراسم گرامیداشت سالروز تأسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد در اروند
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند گفت: مراسم گرامیداشت سالروز تأسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد در منطقه آزاد اروند با حضور آحاد مردم ، مدیران و اعضای کانونها و اهالی مساجد در محل کانون فرهنگی هنری اهل البیت ( ع ) برگزار می شود .
به گزارش آبادان نیوز ،همایون قنواتی با تبریک 18 اسفند سالروز تاسیس کانون های مساجد اظهار کرد: کانون های مساجد از معتبرترین و با صلاحیت ترین مراکزی هستند که در نقاط مختلف ایجاد شده و به رشد و توسعه فعالیت های فرهنگی و هنری متناسب با اهداف انقلاب اسلامی می پردازند .
قنواتی بیان کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد در منطقه ویژه آبادان و خرمشهر با عنوان مدیریتی ( دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه آبادان خرمشهر ) مشغول به فعالیت میباشند که با پیگیری های صورت گرفته به زودی دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد مستقل از استان برای منطقه آزاد اروند راه اندازی می گردد.
مدیر توسعه فرهنگی هنری سازمان منطقه آزاد اروند افزود :طبق مذاکرات صورت گرفته با ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد بزودی در منطقه آزاد اروند فعالیت خود را آغاز می کند و با شروع بکار این تشکل سازمان یافته ، بودجه هایی از طریق وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان منطقه آزاد اروند در راستای گسترش فعالیت های آن اختصاص خواهد یافت .
قنواتی گفت : در منطقه ویژه آبادان – خرمشهر بعنوان یکی از مناطق ویژه فرهنگی کشور قریب به 60 باب کانون فرهنگی هنری در 60 باب از مساجد این دو شهرستان بصورت رسمی و فعال در حال ارائه خدمات فرهنگی هنری میباشند که در شهرستان آبادان 2 باب کانون تخصصی بنامهای باقرالعلوم ( ع ) با موضوع " ایثار و شهادت و رهروان شهدا " و "عفاف و حجاب" و در شهرستان خرمشهر نیز یک باب کانون تخصصی با موضوع" سلامت " در حال فعالیت است .
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند در پایان ابراز امیدواری کرد با تحولات پیش رو بتوانیم حداکثر بهره برداری را از ظرفیت ها و پتانسیل موجود در کانون های فرهنگی هنری مساجد به نفع مردم منطقه ببریم .
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: