پست الکترونیک جمعه ١٠ فروردين ١٤٠٣
اخبار > افتتاح ۳۰ میلیارد تومان پروژه به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی


فرماندار آبادان از افتتاح ۳۰ میلیارد تومان پروژه به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی در این شهرستان خبر داد.

 

 

 

 

 

 

 

فرماندار آبادان از افتتاح ۳۰ میلیارد تومان پروژه به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش آبادان نیوز ،عزیزاله شهبازی عصر امروز (یکشنبه) در حاشیه دیدار از خانواده سه شهید و جانباز گفت: عمده این پروژه های قابل بهره برداری در بخش های اجتماعی و فرهنگی است.

وی در بخشی از سخنان خود با اشاره به موضوع دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران به عنوان یکی از مسئولیت های اجتماعی مسئولان شهری افزود: پاسداشت یاد و خاطره مجاهدانی که در راه دفاع از کیان و آب و خاک جان خود را فدا کردند، مهمترین وظیفه همگان است.

شهبازی اظهار کرد: امروز به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی و به منظور زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و با همراهی مسئولان شهری به خانواده سه شهید و جانباز سرکشی کردیم.

خانواده های شهیدان بهمن عیدانی، موسی سلاماتی و جانباز عبدالکریم مهری سه خانواده ای بودند که مسئولان آبادانی امروز (یکشنبه) با آنها دیدار کردند.

پاسدار شهید بهمن عیدانی فرزند صالح متولد هفتم بهمن ماه سال ۱۳۴۵ در آبادان، در ششم اسفند ماه سال ۱۳۶۲ در منطقه عملیاتی پاسگاه زید به شهادت رسید.

شهید موسی سلاماتی فرزند محسن متولد دوم آذر ماه سال ۱۳۰۹ در آبادان، دارای سه پسر و چهار دختر بود که در ۲۴ مهرماه سال ۱۳۵۹ در بمباران پالایشگاه آبادان در حین انجام ماموریت به شهادت رسید.

جانباز سرافراز عبدالکریم مهری فرزند غلامعباس متولد نوزدهم آذرماه سال ۱۳۳۸ دارای سه پسر و یک دختر و پاسدار رسمی سپاه است که در پنجم مهرماه سال ۱۳۶۱ در جبهه کوشک و در عملیات رمضان (منطقه عملیاتی جنوب) بر اثر اصابت ترکش خمپاره بازوی چپ اش را از دست می دهد.

 

 

 

 

 

 

 

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیور،فرماندار،فرماندار آبادان،عزیزاله شهبازی،دهه فجر،شهدا

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: