پست الکترونیک جمعه ٣١ فروردين ١٤٠٣
اخبار > مکلف شدن مراکز دولتی برای پذیرش بیمه سلامت


کد خبر: ٧٢١٤   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/10/23-١٠:٠٧

رئیس دانشکده علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی گفت: موضوع بیمه سلامت به قوت خود باقی است و مراکز دولتی مکلف به قبول این بیمه هستند.

 

 

 

 

 

 

رئیس دانشکده علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی گفت: موضوع بیمه سلامت به قوت خود باقی است و مراکز دولتی مکلف به قبول این بیمه هستند.

به گزارش آبادان نیوز ،علیرضا آموزنده ضمن تأکید بر اینکه بیمه سلامت شکست نخورده است، افزود: تا این لحظه افزایش تعرفه‌ای نداشته‌ایم و دولت نیز در حال تلاش برای حفظ این بیمه است.

وی با بیان اینکه ملاک عمل ما رضایت مردم است، اظهار کرد: از تمامی همکارانم می‌خواهم تا نظارت بر مطب‌ها و مراکز ارائه خدمات بهداشتی و درمانی را بیشتر کنند ضمن آنکه من نیز همچون گذشته و به صورت مستقیم به این موضوع ورود می‌کنم.

وی، موضوع ملاقات عمومی با رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان در روزهای دوشنبه هر هفته را یادآور شد و تصریح کرد: در مورد بیمارستان‌ها و درمانگاه‌های تأمین اجتماعی ما تنها وظیفه نظارت و اعلام کاستی‌ها در این مراکز را بر عهده داریم که امید می‌رود با تلاش مسئولان مرتبطِ مشکلات رفع شود.

رئیس دانشکده علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی آبادان گفت: در مراکز بهداشتی و درمانی دولتی، هیچ تعرفه خارج از عرفی نداریم و لذا شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلفی در این مراکز می‌توانند مراتب را از طریق سامانه ۱۹۰ گزارش دهند تا موضوع پیگیری شود.

آموزنده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به افزوده شدن بیش از ۴۰ پزشک متخصص و فوق تخصص به مجموعه پزشکان این دانشکده در طی سال جاری افزود: امید می‌رود تا با تأمین منابع مالی ظرف مدت ۱۲ ماه آینده کار ساخت بزرگ‌ترین مرکز فوق تخصصی قلب منطقه در خرمشهر به اتمام برسد.

به گفته وی کار ساخت فاز نخست بیمارستان شهید موسوی خرمشهر به اتمام رسیده است.

آموزنده اظهار کرد: در صدد هستیم تا با افتتاح بیمارستان جدید آیت‌الله طالقانی آبادان به ازای هر ۵۰۰ نفر یک تخت بیمارستانی داشته باشیم و این در حالی است که استاندارد در این حوزه، هزار نفر یک تخت است.

وی تصریح کرد: در زمینه بهداشت محیط برخی موارد تحت پوشش محیط زیست و شهرداری است که بایستی با تعامل و با یکدیگر به انجام برسانیم.

رئیس دانشکده علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی آبادان با اشاره به راه‌اندازی درمانگاه شهید شاملی جنب بیمارستان شهید بهشتی آبادان گفت: دیگر درمانگاه‌های ما در بیمارستان آیت‌الله طالقانی آبادان و شهرهای شادگان و خرمشهر نیز به نحو مطلوبی در حال خدمات‌رسانی به شهروندان هستند.

 

 

 

 

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،دانشکده،دانشکده پزشکی،دانشکده پزشکی آبادان،رئیس دانشکده پزشکی،رئیس دانشکده پزشکی آبادان،علیرضا آموزنده،بیمه،بیمه سلامت

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: