پست الکترونیک پنج شنبه ٠٩ فروردين ١٤٠٣
اخبار > در لیگ برتر جزو تیم های تک رقمی خواهیم بود.


کد خبر: ٧٢١٢   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/10/23-٠٩:٢٣

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: پارس جنوبی جم امروز (جمعه)با وقت کشی هایی که داشت روح فوتبال را از بین برد.

 

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: پارس جنوبی جم امروز (جمعه) با وقت کشی هایی که داشت روح فوتبال را از بین برد. 

 به گزارش آبادان نیوز ،فراز کمالوند عصر جمعه در نشست خبری پس از بازی تیم های صنعت نفت آبادان و پارس جنوبی جم اظهار کرد: تمام زمان مفید در بازی امروز 20 دقیقه بود زیرا تا بازی جان می گرفت بازیکنان پارس جنوبی جم به نوبت روی زمین دراز می کشیدند و وقت بازی را تلف می کردند.

وی افزود:با اینگونه بازی کردن مطمن باشید فوتبال ما رشد نمی کند و تعجب می کنم تیمی که در رده های بالای جدول است اینگونه زمان بازی را تلف می کند.
سرمربی صنعت نفت آبادان با انتقاد از عملکرد داوری این دیدار نیز اظهار کرد:متاسفانه بازیکن یا مربی اگر در خصوص داور حرف بزند با جریمه سنگین روبرو می شوند و ما باز هم منتظر واکنش کمیته داوران می مانیم.
وی گفت: بازیکن ما از ناحیه پا به شدت مصدوم می شود ولی داور به راحتی این بازیکن را اخراج می کند و چند بازیکن ما را نیز با دادن کارت های بی مورد سه اخطاره کرد.
سرمربی صنعت نفت آبادان افزود:به لحاظ بازی، ما برابر تیم سوم جدول لیگ نمایش خیلی بهتری داشتیم و موقعیت هایمان با بدشانسی گل نشد.
کمالوند تصریح کرد:در 2 بازی اخیر غیبت کرار به ما ضربه زد زیرا کرار نقش مهمی در بازی سازی صنعت نفت دارد همان نقشی که مسی و رونالدو در بارسلون و رئال مادرید دارند.
وی افزود:همه تمرکز ما روی بازی جام حذفی برابر استقلال تهران است زیرا می دانیم در لیگ برتر جزو تیم های تک رقمی در جدول خواهیم بود.
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان عصر امروز (جمعه) از هفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر کشور برابر میهمانش پارس جنوبی جم با نتیجه مساوی یک بر یک متوقف شد تا با 25 امتیاز در رده نهم جدول قرار گیرد.

 

 

 

 


آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،ورزشی،خبر ورزشی،اخبار ورزشی،فوتبال،لیگ برتر،لیگ برتر فوتبال،تیم فوتبال صنعت نفت،تیم فوتبال صنعت نفت آبادان،سرمربی تیم صنعت نفت،سرمربی تیم صنعت نفت آبادان،فراز کمالوند،تیم پارس جنوبی جم

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: