پست الکترونیک جمعه ١٠ فروردين ١٤٠٣
اخبار > یادگار مرحوم دهداری درگذشت


کد خبر: ٧٢٠٨   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/10/21-١٢:٤٨

پیشکسوت فوتبال آبادان امروز بعد از تحمل یک دوره بیماری درگذشت.

 

 

 

 

 

 

پیشکسوت فوتبال آبادان امروز بعد از تحمل یک دوره بیماری درگذشت.

به گزارش آبادان نیوز ، محمد سعدونی، یادگار روزگار معلم اخلاق فوتبال ایران استاد دهداری امروز دارفانی را وداع گفت.

مراسم تشییع پیکر استاد محمد سعدونی ساعت ۹صبح فردا(جمعه) از مقابل ورزشگاه تختی آبادان آغاز می شود.

پیکر این پیشکسوت فوتبال ایران در قطعه نام‌آوران، ورزشکاران و هنرمندان آبادان به خاک سپرده خواهد شد.

سعدون زاده در آخرین مصاحبه اش در خصوص شرایط فوتبال آبادان و خودش گفته بود: محصل بودم و عاشق فوتبال، بعد از آنکه تیم الوند قصد کرد که من و چند بازیکن دیگر را در اختیار «تاج» بگذارد از آنجا که آبی‌ها آن روزها متعلق به سلطنت بودند از این انتقال امتناع ورزیده و به شاهین پیوستم و بعد از مدتی برادر بزرگتر من هم با اختلافی که با کارگری‌ها پیدا کرد شاهینی شد تا پدرم با وجود اینکه از افراد متعصب به کارگر بود تبدیل به حامی جدی ما شود، ضمن اینکه جو فوق‌العاده و فرهنگی آن روزهای شاهین علت اصلی انتخاب این مجموعه بود. یادم نمی‌رود که در ۱۶ سالگی در کنار غول‌های آن روزهای فوتبال ایران در تمام مسابقات شاهین به طور ثابت به میدان می‌رفتم.
 
وی در ادامه می گوید: سال ۴۵ با توجه به این موضوع که خیلی زود مطرح شدم، زود هم از فوتبال کناره‌گیری کردم تا بازیکن‌های جوان‌تری مثل عبدالعلی باشی فضای بیشتری برای پیشرفت داشته باشند. بعد از قدرت گرفتن شاهین و کارگر در سطح ایران، مجموعه‌های دیگری مثل دارایی، سپه، جاوید، کیان (با مربی‌گری محمد آغاجری که نابینا بود) نیز علاقمند به شرکت در بازی‌ها شدند، خود من در آن سالها هدایت تیم پیروز را برعهده گرفتم. تمام سال‌های جنگ را در اداره بهداری و بهداشت آبادان سپری کرده و تیم منتخب آبادان را در رقابت‌های استان خوزستان همراهی می‌کردم.

 

 

 

 


 آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،ورزشی،خبر ورزشی،اخبار ورزشی،فوتبال،پیشکسوت،پیشکسوت فوتبال آبادان،محمد سعدونی،استاد دهداری

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: