پست الکترونیک جمعه ١٠ فروردين ١٤٠٣
اخبار > جلسه راه‌اندازی پست مراقبت کنترل تراخم در منطقه مرزی برگزار شد.


مدیر گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های معاونت بهداشت از برگزاری جلسه راه‌اندازی پست مراقبت کنترل تراخم در منطقه مرزی خبر داد.

 

 

 

 

 

 

مدیر گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های معاونت بهداشت از برگزاری جلسه راه‌اندازی پست مراقبت کنترل تراخم در منطقه مرزی خبر داد.

به گزارش آبادان نیوز ،دکتر مهرداد پاریان زیتونی مدیر گروه پیشگیری و مبارزه با بیماریهای معاونت بهداشت اظهار داشت: بازدید و تشکیل جلسه مدیر و کارشناسان دفتر هماهنگی سلامت چشم و پیشگیری از نابینایی و کنترل تراخم وزرات بهداشت با معاون بهداشت و مسئولین گروه بیماری‌ها و بهداشت محیط و سلامت خانواده به منظور برنامه‌ریزی مشترک عملیاتی برای راه‌اندازی پست مراقبت کنترل تراخم در منطقه مرزی تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی آبادان در همسایگی مرزی کشور عراق که بر اساس نقشه جهانی تراخم (مشکوک) علامتگذاری شده است صورت گرفت. در این جلسه درخصوص اعلام موقعیت ایران و جهان در برنامه تراخم، برنامه مراقبت ایران، برنامه‌ریزی و راه اندازی پست مراقبتی در خانه بهداشت مینوشهر و بازدید از منطقه مورد نظر بحث و تبادل نظر صورت گرفت. در پایان مسئول بیماریهای غیرواگیر معاونت بهداشت آبادان اذعان داشت: با توجه به اینکه بیماری تراخم یک بیماری باکتریایی است و به راحتی از طریق تماس‌های مستقیم و غیر مستقیم در مناطق فقیرنشین با سطح بهداشت پایین، گرم و خشک اتفاق می‌افتد ولی خوشبختانه تا بحال هیچ موردی از این بیماری در حوزه تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی آبادان گزارش است.

 

 

 

 

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،دانشکده،دانشکده پزشکی،دانشکده پزشکی آبادان،وزارت،وزارت بهداشت،تراخم،کنترل تراخم،مهرداد پاریان زیتونی،معاونت بهداشت،معاونت بهداشت دانشکده پزشکی،معاونت بهداشت دانشکده پزشکی آبادان

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: