پست الکترونیک جمعه ٣١ فروردين ١٤٠٣
اخبار > قول مساعد فرماندار آبادان برای حل مشکلات صنعت نفت


کد خبر: ٧١٣٣   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/10/10-١٧:٢٩

فرماندار ویژه آبادان قول داد تا مشکلات تیم صنعت نفت آبادان را از طریق روابط و ضوابط اداری با وزارت نفت برطرف کند.

 

 

 

 

 

فرماندار ویژه آبادان قول داد تا مشکلات تیم صنعت نفت آبادان را از طریق روابط و ضوابط اداری با وزارت نفت برطرف کند.

به گزارش آبادان نیوز ،نشست بررسی مشکلات تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در لیگ برتر سرانجام در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد تا در خصوص رفع موانع موجود در راه حمایت مالی از این باشگاه چاره اندیشی شود.

در این نشست که به ریاست فرماندار ویژه آبادان به عنوان رئیس شورای ورزش شهرستان برگزار شد، نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل ورزش و جوانان منطقه آزاد اروند، مدیرعامل باشگاه و سرمربی تیم صنعت نفت آبادان، نماینده هواداران و اصحاب رسانه شهرستان حضور داشتند.

در ابتدای این نشست معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آبادان ضمن ریشه‌یابی مشکلات موجود این باشگاه محبوب جنوبی اظهار کرد: با جنگ و دعوا و تنش هیچ کاری به سرانجام نخواهد رسید و مسائل مالی در کشور نیازمند طی سلسله مراتب  است.

وی افزود: باید در یک فضای آرام به اهداف مدنظر رسید و امیدوارم با رایزنی‌هایی که پس از این جلسه با نمایندگان شهرستان در مجلس و مسئولان مرتبط در وزارت نفت انجام می‌شود این معضل برای تیم شهر آبادان بر طرف شود.

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان نیز پس از ارائه گزارش از سوی مدیرعامل این باشگاه عنوان کرد: با مشکلات متعددی در چند ماه گذشته روبرو بودیم و در یک جنگ نابرابر با سایر تیم‌ها قرار داشتیم.

فراز کمالوند افزود: اگر لطف سازمان منطقه آزاد نبود، ما همین شرایط را نیز نداشتیم، اما به جز این سازمان هیچ گونه حمایتی از این تیم نشد، چندین مرتبه به هیئت‌مدیره هشدار دادم که اگر این روند ادامه پیدا کند، سرانجام خوبی در پی ندارد.

وی تأکید کرد: تیمی مثل نفت تهران اگر منحل شود هیچ مشکلی به وجود نخواهد آمد، با شرایط اجتماعی و امنیتی آبادان آشنا هستیم، اما تیم نفت آبادان از پتانسیل مردم برخوردار است و اگر روزی بازیکنان حاضر به بازی نشوند، شهر آبادان با خشم 20 هزار هوادار روبرو خواهد شد.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تصریح کرد: مسئولان وزارت نفت یک بار برای همیشه باید تکلیف این باشگاه را مشخص کنند که آیا صنعت نفت متعلق به این وزارتخانه  است یا خیر.

کمالوند یادآور شد: در ابتدای فصل از من خواسته شد برای آبادان یک تیم آبرومند بسازم که ما بالاتر از این خواسته نیز حرکت کردیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما به تعهدات خود عمل کردیم و تیم در جایگاه خوبی در لیگ برتر قرار گرفته و در آستانه رسیدن به فینال  و قهرمانی در جام حذفی قرار دارد،  ولی باشگاه تعهدات خود را عمل نکرده و من شرمنده بازیکنان هستم و هر روز باید با صحبت و امید دادن  به آن‌ها به کار ادامه دهم، بازیکنانی که روی حرف من حساب باز کرده‌اند و به آبادان آمده‌اند تا چه اندازه می‌توانند به خاطر من به کار ادامه دهند، سرانجام اگر فکری به حال تیم نشود، آن‌ها را نیز از دست خواهیم داد.

به گزارش آبادان نیوز ، در انتهای این نشست، فرماندار ویژه آبادان ضمن قول مساعد برای حل مشکلات تیم صنعت نفت آبادان، از مدیرعامل این باشگاه خواست تا ضمن اینکه شخصاً پاسخگوی افکار عمومی و اعضای باشگاه باشد، تلاش برای رفع مشکلات این تیم را ادامه دهد و اجازه ندهد سرمربی و کادر فنی این باشگاه برای پاسخگویی و دخالت در امور مالی باشگاه پیش‌قدم و یا در نوک پیکان این پروسه قرار گیرند.

 

 

 

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،ورزشی،خبر ورزشی،اخبار ورزشی،فوتبال،لیگ برتر فوتبال،تیم فوتبال،تیم فوتبال صنعت نفت،تیم فوتبال صنعت نفت آبادان،سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت،سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان،فراز کمالوند،فرماندار،فرماندار آبادان،فرمانداری،فرمانداری آبادان

نظرات بینندگان
کاربر مهمان
1396/10/12 1:15
0
0
از توجه ویژه فرماندار محترم آبادان نسبت به تیم صنعت نفت بسیار ممنونم, سپاس از استاد بزرگوارم احمد امیری عزیز
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: