پست الکترونیک سه شنبه ٢٨ فروردين ١٤٠٣
اخبار > 18واحد راکد صنعتی در 4 سال گذشته به عرصه تولید بازگشته‌اند.


کد خبر: ٧١٠٤   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/10/02-١٠:٣١

فرماندار آبادان گفت: 18واحد راکد صنعتی در آبادان در 4 سال گذشته به تولید بازگشته‌اند و در حال حاضر با ظرفیت نسبی مشغول به کار هستند.

 





فرماندار آبادان گفت: 18واحد راکد صنعتی در آبادان در 4 سال گذشته به تولید بازگشته‌اند و در حال حاضر با ظرفیت نسبی مشغول به کار هستند. 
  
به گزارش آبادان نیوز ،عزیزالله شهبازی اظهار کرد:علی رغم تنگنای مالی که برای دولت وجود داشته و دارد اما با استفاده از حداقل اعتبارات در نظر گرفته شده برای استان، ظرفیت منطقه آزاد اروند، دعوت از بخش خصوصی و هماهنگی با برخی از بانک‌ها توانسته‌ایم واحدهای صنعتی شهرستان را به چرخه تولید بازگردانیم. 
  
وی افزود: در این زمینه با همکاری‌های صورت گرفته با بخش‌های مختلف، 18واحد صنعتی راکد در آبادان در طول 4 سال گذشته تاکنون به چرخه تولید بازگشته‌اند. 
  
فرماندار آبادان تصریح کرد: این واحدهایی که مجددا به چرخه تولید بازگشته‌اند با ظرفیت کامل و اسمی خود به چرخه تولید باز نگشته‌اند، بلکه با یک ظرفیت نسبی به حیات خود ادامه می‌دهند. 
  
شهبازی با اشاره به تشکیل کارگروه‌هایی برای کاهش نرخ بیکاری در آبادان عنوان کرد: کارگروه‌های کشاورزی، آبزی‌پروری، صنعت و تجارت و بازرگانی در بخش‌های مدنظر تشکیل شده است و با تلاش‌های انجام گرفته در این کارگروه‌ها شاهد فعال شدن این واحدهای صنعتی در شهرستان آبادان بودیم. 
  
وی خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم تا با رونق بخشی به واحدهای تولیدی در شهرستان آبادان شرایط را برای اشتغال جوانان فعال کنیم و شاهد کاهش نرخ بیکاری در شهرستان باشیم.





آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،فرماندار،فرماندار آبادان،عزیزالله شهبازی،اشتغال،بیکاری،نرخ بیکاری،منطقه آزاد اروند
نظرات بینندگان
کاربر مهمان
1396/10/03 2:18
0
0
با تلاش مسولانی چون شما زمینه اشتغال برای ما جوانان فراهم میشود,ممنون از تلاشتون بهترین و به روز ترین سایت اطلاع رسانی(آبادان نیوز)
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: