پست الکترونیک پنج شنبه ٠٩ فروردين ١٤٠٣
اخبار > تیم پالایش نفت در مسابقات بدمینتون بانوان قهرمان شد.


کد خبر: ٧١٠٣   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/10/02-١٠:١٥

رئیس هیئت بدمینتون آبادان از قهرمانی تیم پالایش نفت آبادان در مسابقات بدمینتون بانوان این شهر خبر داد.

 

 

 

 

 

رئیس هیئت بدمینتون آبادان از قهرمانی تیم پالایش نفت آبادان در مسابقات بدمینتون بانوان این شهر خبر داد.

به گزارش آبادان نیوز ،محمود نواصر اظهار کرد: در راستای توانمندسازی و ارتقای ورزش بدمینتون در این شهر، مسابقات یک روزه بین تیم بانوان هیئت بدمینتون آبادان و تیم بانوان شرکت پالایش نفت«ب» این شهر، روز چهارشنبه هفته جاری در محل مجموعه ورزشی ۱۷ شهریور آبادان برگزار شد و با با برتری چهار بر یک تیم بدمینتون بانوان شرکت پالایش نفت«ب» آبادان خاتمه یافت.

وی عنوان کرد: برای محل برگزاری مسابقات اداره خدمات اجتماعی شرکت پالایش نفت آبادان همکاری مناسبی کرد.

رئیس هیئت بدمینتون آبادان با بیان اینکه برای داوری و برنامه‌ریزی مسابقات بدمینتون بانوان آبادان همه فعالان این رشته از روزهای قبل تلاش‌های ویژه‌ای کردند، افزود: «منا حمیدپور»، «یاسمن محمدی»، «منال حمیدپور»، «مژگان چاروسی‌زاده» و «رباب آلبوغبیش» بازیکنانی هستند که در این رقابت‌ها پیروز شدند.

نواصر با تاکید بر اینکه برنامه‌ریزی‌های مطلوبی برای ورزش بدمینتون در آبادان در نظر گرفته شده است، گفت: تا پایان سال جاری مسابقات دیگری نیز برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه حجم استقبال از رشته بدمینتون پس از برگزاری جشنواره جزیره ورزش به شکل قابل توجهی افزایش یافته است، توضیح داد: علاقمندان رشته جذاب بدمینتون به منظور ثبت‌نام در تیم‌های آقایان و بانوان این رشته می‌توانند از طریق شماره «۰۹۱۹۹۵۳۹۰۱۳» اقدام کنند.






آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،ورزشی،خبر ورزشی،اخبار ورزشی،بدمینتون،بدمینتون بانوان،بدمینتون بانوان آبادان،تیم بانوان هیئت بدمینتون ،تیم  پالایش نفت،رئیس هیئت بدمینتون،رئیس هیئت بدمینتون آبادان،محمود نواصر

نظرات بینندگان
کاربر مهمان
1396/10/03 2:15
0
0
درود بیکران بر بانوان شیردل خوزستانی,خسته نباشید جناب دکتر امیری از شما نیز تشکر میکنم,آبادان نیوز سایت برتر
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: