پست الکترونیک جمعه ١٠ فروردين ١٤٠٣
اخبار > مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند: منطقه آزاد اروند پایلوت پیشرفت در حوزه آموزشی کشور شود


مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند گفت: پیشنهاد دارم در حوزه آموزش، منطقه آزاد اروند را به‌عنوان پایلوت آموزشی ببینیم.

 

 

 

 

 

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند گفت: پیشنهاد دارم در حوزه آموزش، منطقه آزاد اروند را به‌عنوان پایلوت آموزشی ببینیم و ما کمک می‌کنیم این کار پیش برود و قابل توسعه در سراسر کشور باشد.

به گزارش آبادان نیوز، اسماعیل زمانی مدیرعامل و رئیس هیئت‌مدیره این سامان در جلسه شورای آموزش‌وپرورش منطقه آزاد اروند اظهار کرد: پیشنهادی داریم تا به‌واسطه آن در منطقه آزاد اروند و در حوزه آموزش فعالیت جدیدی آغاز شود.
وی افزود: آموزش‌وپرورش یکی از مهم‌ترین زیرساخت‌ها برای پیشرفت در منطقه و در راهبرد کلان آموزشی منطقه آزاد اروند است.
زمانی گفت: پیشنهاد دارم در حوزه آموزش، منطقه آزاد اروند را به‌عنوان پایلوت آموزشی ببینیم. ما کمک می‌کنیم این کار پیش برود و قابل توسعه در سراسر کشور باشد.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند گفت: آنچه در توان داریم در اختیارتان می‌گذاریم و وزارت آموزش‌وپرورش هم امکانات و اعتبارات بیشتری برای این کار فراهم کند. آنچه وزارت تأیید کند برای ما مهم است.
وی افزود: راهبرد کلان ما توسعه آموزش‌وپرورش است و چگونگی آن در اختیار وزارت آموزش‌وپرورش قرار می‌گیرد.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند گفت: ما به برنامه‌های این وزارت در منطقه آزاد اروند کمک می‌کنیم و این وزارت هم توان مضاعف برای منطقه انجام دهد.

 

 

 

 

مناطق آزاد،خبر مناطق آزاد،اخبار مناطق آزاد،آبادان نیوز،منطقه آزاد اروند،پایلوت،پایلوت آموزشی،آموزش و پرورش،مدیرعامل سازمان منطقه آزاد،مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارون،اسماعیل زمانی

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: