پست الکترونیک جمعه ١٠ فروردين ١٤٠٣
اخبار > برگزاری مسابقه عکس جهانی اربعین


کد خبر: ٦٧٨٥   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/08/04-٠٨:٥٦

مدیرعامل شرکت پالایش نفت آبادان از طراحی فراخوان «مسابقه عکس جهانی اربعین» برای پوشش این حماسه بزرگ خبر داد.

 

 

 

 

 

 

مدیرعامل شرکت پالایش نفت آبادان از طراحی فراخوان «مسابقه عکس جهانی اربعین» برای پوشش این حماسه بزرگ خبر داد.

به گزارش آبادان نیوز،اسفندیار دائم الذکر اظهار داشت: برای این کار، طراحی و ساخت یک اپلیکیشین را آغاز کرده ایم و اکنون در مراحل نهایی قرار دارد.

وی افزود: علاقمندان به شرکت در این مسابقه می توانند این اپلیکیشن که متعاقبا اعلام می شود را از طریق بازار و یا ایستگاه اینترنت موجود در منطقه شلمچه دانلود کنند و عکسهای خاص اربعین را تا یک ماه پس از اربعین و از طریق آن به اشتراک بگذارند. 

دائم الذکر اظهار کرد: عکسهای قابل ارائه در این مسابقه می تواند مربوط به داخل کشور و یا عراق باشد که علاقمندان می توانند آنها را از طریق اپلیکشین یاد شده برای ما ارسال کند، عکسها بر اساس تعداد  بازدیدهای مردمی که از آنها صورت می گیرد، داوری می شوند ضمن آنکه هفت نفر از اساتید به طور همزمان و روزانه این عکسها را پالایش می کنند، در پایان به عکسهای برتر جوایزی نیز اهدا می شود. 

وی تصریح کرد: همچنین به طور روزانه یک سری مطالب همچون عکس شهدا و زندگینامه آنها، آداب زیارت، فرهنگ مردم عراق و دیگر مطالب ضروری و مورد نیاز را نیز از طریق همین اپلیکشین برای زائران لود می کنیم که امید می رود مورد استفاده آنان قرار گیرد.  

مدیرعامل شرکت پالایش نفت آبادان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به استفاده تعدادی از سالمندان و جانبازان از ویلچر و یا خانواده ها از کالسکه برای جابجایی کودکانشان گفت: به دلیل طی مسافت طولانی توسط این دسته از زائران ممکن است ویلچر و یا کالسکه فرزندانشان دچار مشکلاتی شود که برای رفع آن ارائه تعمیرات ضروری این وسایل در طول شبانه روز را نیز پیش بینی کرده ایم.

 

 

 

 

 

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،اربعین،عکس،مسابقه عکس،عکس جهانی،مسابقه عکس جهانی،مسابقه عکس جهانی اربعین،شرکت پالایش نفت،شرکت پالایش نفت آبادان،مدیر عامل شرکت نفت پالایش نفت آبادان،اسفندیار دائم الذکر

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: