پست الکترونیک جمعه ١٠ فروردين ١٤٠٣
اخبار > سلامتکده طب ایرانی آبادان آماده خدمات‌رسانی به تمام استان


کد خبر: ٦٧٨٣   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/08/04-٠٨:٣٦

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: سلامتکده طب ایرانی آبادان آماده خدمات‌رسانی به تمام خوزستان را دارا است.

 

 

 

 

 

 

 

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: سلامتکده طب ایرانی آبادان آماده خدمات‌رسانی به تمام خوزستان را دارا است.

به گزارش آبادان نیوز،دکتر علیرضا آموزنده در حاشیه افتتاح نخستین سلامتکده طب ایرانی اظهار داشت: امروز این توفیق نصیب ما شد که برای نخستین بار در منطقه جنوب غرب خوزستان شاهد افتتاح سلامتکده طب ایرانی باشیم.

وی اضافه کرد: این سلامتکده صرفا یک مرکز درمانی نیست و برای اصلاح سبک زندگی افتتاح شده است. رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان در همین خصوص بیان کرد: در سلامتکده طب ایرانی به مردم آموزش می‌دهیم که سبک زندگی خود را اصلاح کنند. وی ادامه داد: با استفاده از متخصصان طب ایرانی در برابر الگوی غلطی به نام طب سنتی قرار می‌‎گیریم.

دکتر آموزنده با اشاره به این مهم که طب ایرانی الگوی مناسبی برای جایگزینی شیوع طب سنتی است، خاطرنشان کرد: این سلامتکده آماده خدمات‌رسانی به شهرهای آبادان، خرمشهر، شادگان و حتی شهرهای دورتر استان خوزستان است.

وی در پایان با بیان این مهم که سلامتکده‌های طب ایرانی تحت نظارت معاونت درمان ورازت بهداشت هستند، تصریح کرد: تمامی فعالیت‌های این سلامتکده‌ها توسط معاونت یادشده پیگیری می‌شوند.

 

 

 

 


آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،سلامتکده،طب،طب ایرانی،سلامتکده طب ایرانی،دانشکده،دانشکده پزشکی،دانشکده پزشکی آبادان،رئیس دانشکده پزشکی آبادان،علیرضا آموزنده

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: