پست الکترونیک جمعه ١٠ فروردين ١٤٠٣
اخبار > دستگیری دزدحرفه ای آبادان


کد خبر: ٦٧٠٧   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/07/20-١٢:١٥

دزد آبادانی که برای فرار از دست پلیس به عنوان نگهبان در یک دامداری مشغول به کار شده بود وقتی پلیس را در یک قدمی خود دید سگ های دامداری را به سمت ماموران فرستاد.

 

 

 

 

 

 

 

 

دزد آبادانی که برای فرار از دست پلیس به عنوان نگهبان در یک دامداری مشغول به کار شده بود وقتی پلیس را در یک قدمی خود دید سگ های دامداری را به سمت ماموران فرستاد.

به گزارش آبادان نیوز،چندی قبل سرهنگ سید محسن تقی زاده رییس پلیس آبادان با توجه به افزایش پرونده های گوشی قاپی سرقت در سطح شهر دستور داد تا تیمی از ماموران کلانتری 11 ولیعصر برای دستگیری عامل این سرقت ها وارد عمل شوند.
بدین ترتیب تیمی از ماموران کلانتری 11 به محل های سرقت رفته و در بررسی فیلم دوربین های مداربسته موفق به شناسایی یکی از سارقان حرفه ای به نام «فواد» معروف به «فواد ساطوری» شناسایی شد.
همین سرنخ کافی بود تا ماموران به سراغ وی بروند اما خانواده وی زمانیکه ماموران را در برابر خود دیدند عنوان کردند که از زمانیکه پلیس متوجه سرقت های او شده پا به فرار گذاشته و گوشی موبایلش هم خاموش است و کسی از او اطلاعی ندارد.
ردیابی های پلیسی ادامه داشت و این در حالی بود که فواد به سرقت هایشان ادامه می داد تا اینکه ماموران پی بردند که متهم در یک گاوداری در نخلستان های ایستگاه 8 آبادان به صورت پنهانی زندگی می کند.
در این مرحله یکی ساعت 5 سحرگاه چهارشنبه از ماموران با در دست داشتن حکم قضایی به تنهایی برای دستگیری فواد وارد گاوداری شد که در این مرحله پسر جوان با اطلاع از حضور مامور پلیس در مخفیگاهش به سگ هایش دستور داد تا به مامور جوان حمله کنند که مامور پلیس پس از آرام کردن سگ ها در اقدامی غافلگیرانه موفق به دستگیری متهم شد.
فواد پس از دستگیری در حالیکه راهی جز اعتراف نداشت به ماموران گفت: چندی قبل وقتی متوجه شدم که پلیس به خاطر سرقت هایم در تعقیبم است از خانه خارج شدم و به عنوان نگهبان در یک دامداری مشغول به کار شدم و شب ها نیز سوار بر موتور اقدام به کیف قاپی و گوشی قاپی در شهر می کردم.
بنا به این گزارش، سارق سابقه دار پس از اعتراف به سرقت هایش با دستور مقام مقضایی روانه زندان شد.

 

 

 

 

 

 

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،رییس پلیس،رییس پلیس آبادان،سرهنگ سید محسن تقی زاده

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: