پست الکترونیک پنج شنبه ٣٠ فروردين ١٤٠٣
اخبار > تیم صنعت نفت نیاز به حمایت دارد.


کد خبر: ٦٦٣٧   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/07/15-١٠:٥٦

کاپیتان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت:تیم صنعت نفت متکی به حمایت هوادارانش است و امیدواریم این حمایت تا پایان لیگ همراه نفتی ها باشد.

 

 

 

 

 

 

 

کاپیتان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت:تیم صنعت نفت متکی به حمایت هوادارانش است و امیدواریم این حمایت تا پایان لیگ همراه نفتی ها باشد.

به گزارش آبادان نیوز،مرتضی اسدی افزود:تیم صنعت نفت در چند هفته اخیر دچار بدشانسی زیادی شده و این مساله باعث نتیجه نگرفتن تیم شده است.
وی اظهار داشت:هر تیمی دوران افت و خیزی دارد و باید با برنامه ریزی و حمایت ها از افت خارج شد.
کاپیتان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت:ما در هر بازی به لحاظ کیفی شراط بهتری نسبت به حریفان خود داشتیم ولی موقعیت هایمان تبدیل به گل نشد

اسدی تصریح کرد:البته در اکثر دیدارها اشتباه های داوری هم ما را از امتیاز دور کرد و در برنامه های تلویزیونی نیز کارشناسان داوری به اشتباه داوری برای تیم صنعت نفت اشاره کردند.
وی افزود:تنها هشت هفته از لیگ برتر گذشته و می توان نتایج ضعیف هفته های اخیر را جبران کنیم به شرطی که حمایت شویم.
وی اظهار داشت:تیم صنعت نفت آبادان همیشه متکی به حمایت هوادارانش بوده و امیدواریم این حمایت ها تا پایان لیگ همراه تیم باشد تا به نتایج دلخواه آنها دست یابیم.
اسدی گفت:البته امسال با توجه به جذب بازیکنی که صنعت نفت داشته انتظارات از این تیم بسیار بالاست و بازیکنان تا حدود زیادی تحت فشار هستند.
وی افزود:با یک پیروزی می توانیم از شرایط فعلی خارج شویم و به طور حتم در دیدار برابر نفت تهران برای کسب سه امتیاز به میدان می رویم.
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان که با هفت امتیاز و یک بازی کمتر در رده دوازدهم جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر قرار دارد جمعه هفته آینده و از هفته نهم این مسابقات میزبان نفت تهران است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،ورزشی،خبر ورزشی،اخبار ورزشی،فوتبال،تیم فوتبال،صنعت نفت،تیم صنعت نفت،تیم فوتبال صنعت نفت آبادان،کاپیتان تیم صنعت نفت آبادان،مرتضی اسدی،نفت تهران،تیم نفت تهران،لیگ برتر

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: