پست الکترونیک جمعه ٣١ فروردين ١٤٠٣
اخبار > تحت فشار مشکلات مالی و کمبود امکانات هستیم.


کد خبر: ٦٥٨٧   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/07/04-٠٩:٥٨

سرپرست هیات کشتی آبادان گفت:برای توسعه و رشد کشتی از نظر مالی و امکانات ورزشی با معضل جدی روبه رو هستیم که این کمبودها تا حدود زیادی مانع پیشرفت این رشته دراین شهر مستعد، شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

سرپرست هیات کشتی آبادان گفت:برای توسعه و رشد کشتی از نظر مالی و امکانات ورزشی با معضل جدی روبه رو هستیم که این کمبودها تا حدود زیادی مانع پیشرفت این رشته دراین شهر مستعد، شده است.

به گزارش آبادان نیوز،میلاد قلاوند اظهار کرد :برای اعزام تیم ها به مسابقات با مشکل مالی مواجه هستیم ولی با این وجود در مسابقات مختلف کشوری و استانی حضور یافته ایم.
وی به مشکل مالی و بودجه هیات کشتی آبادان اشاره کرد و افزود: به رغم این کمبودها کشتی گیران آبادانی در سه سال اخیر با برنامه ریزی های انجام شده در مسابقات مختلف استانی و کشوری شرکت و نتایج خوبی نیز کسب کردند.
سرپرست هیات کشتی آبادان گفت:در یک سال اخیر هیات کشتی سعی کرده تا با استفاده از مربیان و دانش پیشکسوتان این رشته ورزشی تیم های پایه را تقویت کند و موفقیت های خوبی هم ازاین رهگذر در سطح استانی کسب کرد.
وی خواستار حمایت همه جانبه مسوولان از این رشته ورزشی در آبادان شد و گفت: در حال حاضر امکانات، تجهیزات و اعتبارات تخصیصی این رشته ورزشی بسیار ناچیز است به طوری که انتظارات و مطالبات فعالان این رشته را برآورده نمی کند.
رئیس هیات کشتی آبادان نداشتن خانه کشتی، کمبود اعتبارات، امکانات و نامناسب بودن وضعیت معیشتی کشتی گیران و مربیان را از جمله چالش های این رشته ورزشی در آبادان عنوان کرد. 
اسماعیل عباسی، رضا شاکردوست، منصور حاج مومن، برادران شهید حیدر اصل، حسین شاکری و مرحوم ایراندوست از ملی پوشان و افتخارآفرینان رشته کشتی آزاد و فرنگی آبادان به شمار می روند که در رقابت های جهانی برای کشورمان مدال های رنگارنگ کسب کردند.

 

 

 

 

 


آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،ورزشی،خبر ورزشی،اخبار ورزشی،کشتی،کشتی آبادان،کشتی آزاد،کشتی آزاد آبادان،کشتی فرنگی،کشتی فرنگی آبادان،هیات کشتی،هیات کشتی آبادان،سرپرست هیات کشتی،سرپرست هیات کشتی آبادان،رئیس هیات کشتی Tرئیس هیات کشتی آبادان،میلاد قلاوند

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: