پست الکترونیک جمعه ١٠ فروردين ١٤٠٣
اخبار > تکمیل یا بازسازی 10 فضای آموزشی تعهدمنطقه آزاد اروند


کد خبر: ٦٥٤٧   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/06/30-٠٩:٣٢

مدیر کل نوسازی و بازسازی مدارس خوزستان اظهار کرد: منطقه آزاد اروند طی تفاهمنامه ای متعهد به تکمیل یا بازسازی 10 فضای آموزشی نیمه تمام یا فرسوده درابادان و خرمشهر شده که هفت واحد آنها به بهره برداری رسیده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش آبادان نیوز،رضا رضایی در آیین افتتاح مدرسه ۱۲ کلاسه دکتر معین در آبادان با حضور مشاور رئیس جمهوری و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و استاندار خوزستان افزود: یکی از این موارد این فضای آموزشی است که در زمینی به مساحت 2 هزار و 500 متر مربع و در 2 طبقه ساخته شده است.
وی بیان کرد: برای ساخت این واحد آموزشی 250 میلیارد ریال از سوی سازمان منطقه آزاد اروند و نوسازی و بازسازی مدارس استان هزینه شده است.
رضایی گفت:سه واحد آموزشی دیگر موضوع این تفاهم نامه نیز تا یک ماه آینده به بهره برداری می رسد.
وی خاطرنشان کرد: علاوه براین فضاها 11 فضای آموزشی دیگر نیز در شهرستانهای آبادان و خرمشهر نیاز به بازسازی دارد که برای تامین اعتبار برای بازسازی آنها نیاز به کمک و مساعدت منطقه آزاد اروند داریم وامیدواریم همیاری و مشارکت مسوولان این منطقه برای رفع مشکل این واحدها نیز ادامه یابد.

 

 

 

 

 

 

 

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،منطقه ازاد،منطقه آزاد اروند،مشاور رییس جمهور،دبیر شورای عالی مناطق آزاد،استاندار خوزستان،مدیر کل نوسازی مدارس،مدیر کل نوسازی مدارس خوزستان،رضا رضایی

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: