پست الکترونیک جمعه ١٠ فروردين ١٤٠٣
اخبار > جذب نیرو در فاز ۲ پالایشگاه آبادان طبق مصوبات شورای اشتغال باشد.


معاون برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری آبادان از اداره کار و پالایشگاه آبادان خواست تا طبق مصوبات شورای اشتغال شهرستان در زمینه بکارگیری نیرو در فاز ۲ پالایشگاه اقدام کنند.

 

 

 

 

 

 

به گزارش آبادان نیوز،امیر حمزه بزرگی نیا گفت: اگر چه طبق قانون شورای اشتغال باید به طور ماهانه تشکیل شود اما بر اساس دستور استاندار خوزستان این شورا هر۱۵ روز یک بار باید تشکیل جلسه دهد. 

وی با اشاره به تشکیل جلسات مستمر شورای اشتغال شهرستان از سال ۹۵ تاکنون افزود: موضوع به کارگیری نیروی مورد نیاز برای کار در فاز دو پالایشگاه آبادان یکی از موارد پرتکرار و مورد بحث و تبادل نظر در این جلسات بوده است. 

بزرگی نیا، تعیین نمایندگانی از فرمانداری، منطقه آزاد اروند، اداره کار و پالایشگاه در قالب کمیته پیگیری موضوع مذکور را یادآور شد و اظهار کرد: قرار بود تا کمیته مذکور طبق ضوابط و تعهدات تعیین شده در شورای اشتغال شهرستان با نظم خاصی در جهت به کارگیری نیروهای کار مورد نیاز در فاز ۲  اقدام کند که متاسفانه در روزهای اخیر تک روی هایی در زمینه جذب و به کارگیری نیرو به رغم تذکرات بسیار این شورا مبنی بر عمل به تعهدات، دیده می شود. 

معاون برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری آبادان تصریح کرد: یکی از مصوبات شورای اشتغال شهرستان در سال گذشته، طراحی سایتی برای نامنویسی شهروندان در مدت ۱۰ روز بود که باید توسط مجری طرح و با نظارت مستمر و همراهی اداره کار تهیه می شد که متاسفانه تاکنون چنین نشده است. 

بزرگی نیا گفت: شورای اشتغال شهرستان آبادان در این باره تمامی توان خود را به کار می گیرد و حتی یکی از معیارهای مهم در امتیاز دهی به مدیران را نیز حجم اشتغال زایی آنان تعیین کردیم. 

وی، عملیات فاز ۲ پالایشگاه را یک اقدام ملی با مشارکت بخش خصوصی (خارجی) عنوان کرد وافزود: متاسفانه پالایشگاه به تعهداتش درباره به کارگیری نیروی کار مورد نیاز در فاز ۲ اقدام نکرده است و تذکرات هم راه به جایی نبرده است. 

بزرگی نیا اظهار کرد: بر این اساس اعلام می کنیم که فرمانداری آبادان به عنوان رئیس شورای اشتغال شهرستان، دیگر هیچ مسئولیتی در این باره ندارد و متقاضیان کار در فاز ۲ می توانند مراتب ثبت نام خود را از طریق اداره کار و یا مجری طرح فاز ۲ دنبال کنند. 

وی تصریح کرد: متاسفانه پالایشگاه بدون در نظر گرفتن مصوبات شورای اشتغال و حتی نظرسنجی از فرماندار به عنوان رئیس این شورا، تاکنون نیروهایی را بکار گرفته است که این با قاعده اجرای مصوبات و تصمیمات شورای اشتغال همخوانی ندارد. 

معاون برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری آبادان گفت: فرمانداری در تمامی زمینه هایی که موضوع به کارگیری نیرو برای کار مطرح است مداخله دارد به جز مورد به کارگیری نیرو در فاز ۲ پالایشگاه. 

بزرگی نیا افزود: تا زمانی که اداره کار و پالایشگاه به تعهداتشان عمل نکنند فرمانداری نیز پای کار نمی آید، متاسفانه تذکرات مکرر نادیده گرفته می شود و فرمانداری نمی تواند در برابر این تک روی ها پاسخگوی مردم باشد.

 

 

 

 

 

 

آبادان،خبرآبادان،اخبار آبادان؛آبادان نیوز،پالایشگاه آبادان،فرمانداری آبادان،معاون عمرانی فرمانداری آبادان،امیرحمزه بزرگی نیا،منطقه آزاد اروند،اداره کار آبادان

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: