پست الکترونیک چهارشنبه ٢٩ فروردين ١٤٠٣
اخبار > جهنم زرد آبادان در انتظار شاگردان قلعه‌نویی


کد خبر: ٦٣٧٩   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/05/29-٢٣:٥٠

تیم های نفت آبادان، فولاد و استقلال خوزستان در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال کشور به مصاف حریفان خود می روند.

 

 

 

تیم های نفت آبادان، فولاد و استقلال خوزستان در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال کشور به مصاف حریفان خود می روند. 

به گزارش آبادان نیوز،هفته پنجم لیگ برتر کشور از فردا (سه شنبه) آغاز می شود و نمایندگان استان رودرروی حریفان خود قرار می گیرند. 

نفت آبادان – ذوب آهن
  
نفتی ها تاکنون در دو دیدار خانگی خود به برتری رسیده اند و در دو بازی خارج از خانه بازنده میدان بوده اند؛شاگردان کمالوند که در دیدارهای بیرون از خانه ناکام بوده اند، نشان داده اند که در حضور هواداران پرشور خود تیمی متفاوت هستند که کسی جلودار آن نیست. 
  
نفت آبادان بازنده هفته چهارم لیگ برتر در حالی  به مصاف ذوب آهن می رود که این تیم نیز در بازی هفته گذشته خود در داربی اصفهان، مغلوب شاگران کرانچار شد. این دیدار که در واقع تقابل شکست خورده های هفته چهارم است، برای هیچ کدام از دو تیم به ویژه برای شاگردان قلعه نویی که باید در ورزشگاه کاملا زردپوش آبادان به میدان بروند، آسان نخواهد بود. 
  
شاگردان کمالوند که تاکنون روند ثابتی در نتیجه گیری نداشته اند، به دنیال این هستند که با برد و خیالی راحت به تعطیلات لیگ بروند. 
  
نفت آبادان در حال حاضر شش امتیازی و در رده پنجم و ذوب آهن، پنج امتیازی و در جایگاه هفتم جدول رده بندی قرار دارد. 
  
این دیدار از ساعت 20:30 روز سه شنبه (31 مردادماه) و با قضاوت حسن اکرامی در ورزشگاه تختی آبادان برگزار می شود

پیکان - فولادخوزستان
  
فولاد دو هفته متوالی است که با برد میدان را ترک می کند. بازی هایی که پورموسوی به اجبار و به دلیل مصدومیت بازیکنان اصلی‌اش با ترکیبی از نفرات جوان موفق به شکست حریفان شده است. 
  
این روزها اتحاد، همدلی و تعصب رمز موفقیت فولادی ها بوده است و آن ها که تا این جای کار هفت امتیاز اندوخته اند و در رده چهارم قرار دارند، نمی خواهند به تیمی امتیاز بدهند و به دنبال حفظ روند خوب شان هستند. 
  
شاگردان پورموسوی در هفته پنجم لیگ باید به مصاف پیکانی بروند که در حال حاضر با دو امتیاز در قعر جدول رده بندی قرار دارد، البته سرمربی سرخ پوشان اهوازی بارها به شاگردانش گوشزد کرده که باید بردهای هفته های قبل را به فراموشی بسپارند و نگاه شان به مسیر طولانی و سخت لیگ برتر باشد. 
  
فولادی ها از ساعت 20:15 روز پنجشنبه (دوم شهریوماه) در دیداری خارج از خانه به مصاف پیکان می روند. قضاوت این دیدار بر عهده یاسر همرنگ است. 
  
استقلال خوزستان – پارس جنوبی
 
آبی پوشان اهوازی که هفته گذشته در دیداری خارج از خانه در مصاف با پدیده به یک امتیاز دست پیدا کردند، این هفته رودرروی پارس جنوبی جم، تیم شگفتی ساز لیگ قرار می گیرند. 
  
اگر چه تیم جوان ویسی هفته به هفته بازی های بهتری به نمایش می گذارد ولی با گذشت چهار هفته از لیگ هنوز شکل واقعی خود را پیدا نکرده است. استقلال خوزستان به این امید به مصاف پارس جنوبی می رود که با کسب امتیاز از این دیدار، با روحیه خوب به تعطیلات برود و از این فرصت برای رفع نقاط ضعف خود استفاده کند. 
  
استقلالی ها خوب می دانند که در هفته پنجم برابر پارس جنوبی تیم هفت امتیازی لیگ که با سماجت از حریفان خود امتیاز می گیرد، کار آسانی ندارند ولی آن ها باز هم می خواهند با اتکا به هوش و درایت میثم دورقی، کاپیتان باتجربه خود که در دیدارهای اخیر برگ برنده تیم بوده است، روز سختی را برای شاگردان تارتار رقم بزنند. 
  
شاگردان ویسی در حال حاضر با پنج امتیاز در رده نهم جدول رده بندی قرار دارند. 
  
دیدار دو تیم استقلال خوزستان و پارس جنوبی از ساعت 20:30 روز پنجشنبه (دوم شهریوماه) با قضاوت جواد رحیم زاده در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آبادان،خبرآبادان،اخبارآبادان،آبادان نیوز،ورزشی،خبرورزشی،اخبارورزشی،صنعت نفت آبادان،تیم فوتبال صنعت نفت آبادان

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: