پست الکترونیک جمعه ١٠ فروردين ١٤٠٣
اخبار > خادمعلی تهذیبی،مشاور عالی مدیرکل ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد اروند شد


مدیرکل ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد اروند،خادمعلی تهذیبی را به عنوان مشاور عالی خود منصوب کرد.

 

 

 

مدیرکل ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد اروند،خادمعلی تهذیبی را به عنوان مشاور عالی خود در توسعه ورزش، زیرساخت ها، منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان این سازمان منصوب کرد.

به گزارش آبادان نیوز،در حاشیه آئین تجلیل از خبرنگاران ورزشی شهرستان های آبادان و خرمشهر،پیمان ادیبی مدیرکل ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد اروند طی حکمی خادمعلی تهذیبی را به عنوان مشاور عالی خود در توسعه ورزش، زیر ساخت ها،منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان منطقه آزاد اروند منصوب کرد.

گفتنی است؛تهذیبی دارای مدرک مهندسی کامپیوتر، کارشناس زبان و ادبیات فارسی، فوق لیسانس مدیریت و دانشجوی دکتری روابط بین الملل است.

وی هم اکنون دارای پست سازمانی معاونت توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان و رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان آبادان می باشد. 

خادمعلی تهذیبی، ریاست ادارات ورزش و جوانان شهرستان های مهم و مدیریت بسیاری از هیات های استانی و همچنین فعالیت های ستادی و رسانه ایی تهران را در کارنامه خود دارد.

وی به دلیل چهار سال مدیریت اداره تربیت بدنی سابق آبادان، و حضور مداوم در سطح منطقه آزاد اروند، شناخت کافی از پتانسیل های ورزشی و امکاناتی منطقه(شهرستان های آبادان و خرمشهر) دارد.

وی در شهرهای دارای پتانسیل بالای اقتصادی کارنامه درخشان و منضبطی از خود به جای گذاشته است.

بر اساس این گزارش؛به همت اداره کل ورزش و جوانان منطقه آزاد اروند و اداره ورزش و جوانان آبادان و خرمشهر، طی آئینی از خبرنگاران و عکاسان ورزشی منطقه (آبادان و خرمشهر) تجلیل شد.

 

 

 

 

 

 

 

آبادان،خبرآبادان،اخبارآبادان،آبادان نیوز،سازمان منطقه آزاد اروند،خادمعلی تهذیبی،مشاور عالی مدیرکل ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد اروند

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: