پست الکترونیک جمعه ٣١ فروردين ١٤٠٣
اخبار > حمل تجهیزات مورد نیاز طرح توسعه پالایشگاه آبادان از طریق بندری امام خمینی


بهره گیری از قابلیت‌های مجتمع بندری امام خمینی(ره) به لحاظ برخورداری از اسکله‌های مناسب و تجهیزات پیشرفته تخلیه و بارگیری،از این بندر

 

 

 

 

 

 

 

 

هیأتی مرکب از پیمانکاران خارجی طرح توسعه پالایشگاه آبادان برای بررسی و بهره گیری از قابلیت‌های مجتمع بندری امام خمینی(ره) به لحاظ برخورداری از اسکله‌های مناسب و تجهیزات پیشرفته تخلیه و بارگیری، از این بندر بازدید کردند. 


به گزارش آبادان نیوز ؛به نقل از  روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان، معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، با اشاره به فعالیت صنایع بزرگ نفتی و غیر نفتی در نزدیکی این مجتمع بزرگ بندری، اظهار داشت: این همجواری موجب شده تا همواره مجتمع بندری امام خمینی(ره) به عنوان یکی از مبادی مهم صادرات و واردات  مرتبط با این صنایع بزرگ مطرح باشد.

ابوطالب گرایلو در ادامه افزود: تقویت همکاری‌ها با صنایع همجوار به عنوان فرصت‌های بازرگانی، باعث افزایش ترافیک دریایی و عملیات بندری می گردد و این بندر با برخورداری از امکانات و تجهیزات روزآمد و توانمند، نیازهای این صنایع را در حوزه حمل و نقل دریایی پاسخ داده است.

وی، سفر هیأت‌های بازرگانی و سرمایه گذاری متعدد به این مجتمع بزرگ بندری به منظور آشنایی بیشتر با قابلیت‌ها و مزیت‌های آن را بیانگر اهمیت نقش و جایگاه این مجتمع بندری برشمرده و افزود: در همین راستا هیأتی مرکب از شرکت‌های کشتیرانی، حمل و نقل کالا و طرف قرارداد پیمانکار طرح توسعه پالایشگاه آبادان به منظور بررسی بیشتر توانمندی این مجتمع بندری در انجام پشتیبانی عملیات تخلیه و بارگیری محمولات مورد نیاز این پروژه، با مسئولان عملیات بندر امام خمینی(ره) دیدار و گفتگو کردند.

معاون دریایی و بندری خاطر نشان کرد: این هیأت بازرگانی در دیدار خود، ضمن  بازدید از بخش های مختلف عملیاتی مجتمع بندری امام خمینی(ره) با کارشناسان این اداره کل در خصوص راه های همکاری بیشتر و بهره مندی از مزیت‌های تخلیه و بارگیری محمولات وارداتی گفت‌وگو کردند.

یادآور می‌شود مجتمع بندری امام خمینی(ره) در مجاورت مجتمع‌های بزرگ صنعتی و بازرگانی، با برخورداری از 40 پست اسکله با ظرفیت پذیرش مناسب و تجهیزات پیشرفته و روزآمد، موفق شده است رکوردهای کم سابقه‌ای در شاخص‌های مختلف  تخلیه و بارگیری انواع کالا کسب کند.

آبادان نیوز ،اخبار آبادان ،خبرهای آبادان 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: