پست الکترونیک شنبه ٠١ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > خادم: فرنگی‌کاران جوان ایران برای جنگ به میدان می‌روند


کد خبر: ٥٨٢٦   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1395/12/25-١٣:١٦

رییس فدراسیون کشتی گفت تیم‌های قدرتمندی در جام جهانی کشتی فرنگی آبادان به میدان می‌روند

 






رییس فدراسیون کشتی با بیان این که تیم‌های قدرتمندی در جام جهانی کشتی فرنگی آبادان به میدان می‌روند گفت: جوانان فرنگی‌کار ایران با غیرتی که دارند، برای جنگ به میدان می‌روند.

به گزارش آبادان نیوز ، رسول خادم درباره میزبانی مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی و آزاد در ایران، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اقدام بزرگی صورتی گرفت و در طول یک ماه گذشته جام جهانی آزاد را در کرمانشاه داشتیم و اکنون هم در حال آماده شدن برای برگزاری مسابقات کشتی فرنگی در آبادان هستیم.


وی با بیان این‌که اکنون در حال اتمام آماده‌سازی برای برگزاری مسابقات در آبادان هستیم، عنوان کرد: به هر حال برگزاری این رقابت‌ها در دو استان مرزی، ذوق و شوق و همراهی مردم این دو استان را به همراه داشته است.

 

رییس فدراسیون کشتی گفت: حضور تیم‌های قدرتمندی را در این مسابقات شاهد خواهیم بود و هشت تیم برتر دنیا در این پیکارها شرکت می‌کنند و تیم ملی ایران نیز جوانان با غیرت و توانایی دارد. امیدوارم مردم شاهد رقابتی جذاب و زیبا از برترین رقابت‌های دنیای کشتی در آبادان باشند. امیدوارم که تیم ملی ایران بتواند انتظارات مردم را به‌صورت نسبی پاسخگو باشد.

 

خادم در پاسخ به این سوال که با توجه به حضور تیم‌های قدرتمندی چون روسیه و آذربایجان، چقدر شانس قهرمانی را برای تیم ملی ایران قائل هستید؟ عنوان کرد: قهرمانان ما جوان و با غیرت هستند که برای جنگ به این میدان آمده‌اند و اجازه دهید این موضوع در میدان مسابقه بررسی شود.

 

به گزارش آبادان نیوز ، سی و پنجمین دوره رقابت‌های جام جهانی کشتی فرنگی با حضور ۸ تیم برتر جهان شامل ایران، روسیه، آذربایجان، ترکیه، آلمان، بلاروس، قزاقستان و اوکراین از روز پنج‌شنبه هفته جاری و به مدت ۲ روز در سالن کوثر شهر آبادان برگزار می‌شود.

،آبادان نیوز ،اخبارآبادان ،خبر آبادان ،اخبار ابادان

 

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: