پست الکترونیک پنج شنبه ٠٩ فروردين ١٤٠٣
اخبار > میزبانی آبادان از هفتمین کنگره ملی تروما و طب رزم


کد خبر: ٥٧٦٤   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1395/12/01-١٠:٥٣

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان خبر داد

میزبانی آبادان از هفتمین کنگره ملی تروما و طب رزم

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان از میزبانی این دانشکده از هفتمین کنگره ملی تروما و طب رزم در روزهای پایانی این هفته خبر داد.

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش آبادان نیوز ،دکتر علیرضا آموزنده اظهار کرد: هفتمین کنگره ملی تروما و طب رزم به میزبانی دانشکده علوم پزشکی آبادان و معاونت امداد، بهداشت و درمان کل سپاه برگزار می‌شود. وی در همین خصوص اضافه کرد: این کنگره در روزهای چهارشنبه و 5شنبه همین هفته در محل بیمارستان صحرایی علی ابن ابیطالب(ع) آبادان واقع در 13 کیلومتری جاده آبادان-اهواز برگزار می‌شود.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان خاطرنشان نشان کرد: سال گذشته دانشکده علوم پزشکی آبادان بیمارستان صحرایی علی ابن ابیطالب(ع) که از بیمارستان‌های فعال در سال‌های دفاع مقدس بود را تعمیر، تجهیز و نوسازی کرد.

وی تصریح کرد: در کنار این کنگره، پنجمین آیین اعطای جایزه ملی شهید رهنمون نیز ساعت 15 روز 5شنبه همین هفته در محل اردوگاه شهید باکری در ابتدای جاده خرشهر-اهواز برگزار می‌شود.

دکتر آموزنده ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص کنگره طب و رزم، گفت: طب رزم متمرکز بر موضوعات و شرایط رزمی، جنگی، حوادث غیرمترقبه، مجروحین و مصدومیت‌های ناشی از ترکش، تیر و خمپاره است.

اخبار آبادان ،آبادان نیوز ،خبرهای آبادان

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: