پست الکترونیک پنج شنبه ٠٩ فروردين ١٤٠٣
اخبار > مجتمع آموزش عالی سلامت شادگان افتتاح شد


کد خبر: ٥٧٢٩   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1395/11/17-٠٩:٥٢

به مناسبت دهه مبارک فجر دقایقی پیش مجتمع آموزش عالی سلامت شادگان با حضور جمعی از مسئولان این منطقه به بهره‌برداری رسید.

 

 

 

 

 

 

 به گزارش آبادان نیوز ، دکتر علیرضا آموزنده، رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان در آیین بهره‌برداری از این مجتمع اظهار کرد: با تلاش معاونین دانشکده علوم پزشکی آبادان، پیگیری نماینده محترم شادگان در مجلس و فرماندار این شهرستان، مجتمع آموزش عالی سلامت شادگان افتتاح شد که از زحمات تمام این عزیزان قدردانی می‌کنم.

وی در همین خصوص اضافه کرد: این مجتمع در رشته‌های بهداشت خانواده، مبارزه با بیماری‌ها و تکنسین اتاق عمل دانشجو می‌پذیرد. رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان ضمن ارائه توضیحات تکمیلی در خصوص افتتاح مجتمع آموزش عالی سلامت این شهرستان افزود: این مجتمع در دور نخست 45 دانشجوی بومی را در مقطع تحصیلی کاردانی جذب می‌کند.

دکتر آموزنده ادامه داد: متقاضیان می‌توانند از طریق ثبت‌‎نام در سایت سازمان سنجش نسبت به تحصیل در این مجتمع اقدام نمایند. وی با اشاره به این موضوع که دوره تحصیل در رشته‌های این مجتمع 2ساله است، گفت: فارغ‎‌التحصیلان مجتمع آموزش عالی سلامت شادگان به مدت 3برابر زمان تحصیل خود تعهد دارند تا در این منطقه خدمت کنند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان مساحت زیربنای این مجتمع تازه افتتاح‌شده را 450متر مربع عنوان کرد و افزود: در مجتمع آموزش عالی سلامت شادگان 5کلاس فعال است.

دکتر آموزنده ادامه داد: معمولا در دانشگاه‌های سراسر کشور همخوانی‌ای بین بازار کار و نوع رشته وجود ندارد در حالیکه در مجتمع آموزش عالی سلامت رشته‌ها به صورت کامل نیازسنجی شده‌اند.

وی اضافه کرد: در این مجتمع کمبودها را شناسایی کردیم و براساس آن رشته‌ها را راه‌اندازی نمودیم و فارغ‌التحصیلان این مجتمع می‌توانند این دلگرمی را داشته باشند که جذب شوند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان با بیان این موضوع که این مجتمع می‌تواند به روند رو به رشد سلامت منطقه کمک کند، گفت: امیدوارم این اتفاق شروعی برای کارهای بزرگتر باشد. وی در پایان هزینه بازسازی و تامین تجهیزات اداری و آموزشی این مجتمع را 7/2 میلیارد ریال عنوان کرد.


 آبادان نیوز،اخبار شادگان ،آبادان ،اخبار خوزستان

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: