پست الکترونیک پنج شنبه ٠٩ فروردين ١٤٠٣
اخبار > کشتی زمرد میزبان پرستاران دانشکده علوم پزشکی آبادان


کد خبر: ٥٧٢٦   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1395/11/16-١٠:٥٣

رئیس اداره پرستاری دانشکده علوم پزشکی آبادان از برگزاری مراسم تقدیر از پرستاران نمونه این دانشکده در کشتی تفریحی زمرد خبر داد.

 

 

 

 

 



به گزارش آبادان نیوز ، سکینه حسینجانی گفت : آیین تقدیر از پرستاران نمونه دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی آبادان به مدت 3روز متوالی در محل کشتی تفریحی زمرد برگزار می‌شود.

وی در همین خصوص عنوان کرد: در این آیین بیش از 30 پرستار نمونه دانشکده علوم پزشکی آبادان شاغل در بیمارستان‌‎های شادگان، خرمشهر و آبادان تقدیر می‌شوند. ‌

رئیس اداره پرستاری دانشکده علوم پزشکی آبادان با اشاره به زمان دقیق برگزاری آیین تقدیر از پرستاران این دانشکده بیان کرد: مراسم روز اول دیروز برگزار شد و کشتی زمرد امروز و فردا نیز میزبان پرستاران است.

وی از حضور دکتر میرزابیگی، معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دومین روز تقدیر از پرستاران دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت و اضافه کرد: روز گذشته به همراه دکتر آموزنده، رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان در بیمارستان‌های تحت پوشش این دانشکده حاضر شده و ضمن تقدیم دسته‌های گل و جعبه‌های شیرینی، فرا رسیدن میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار را به این تلاشگران عرصه سلامت تبریک گفتیم.

آبادان نیوز ،اخبار آبادان ،خبر آبادان

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: