پست الکترونیک شنبه ٠١ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > آغاز به کار فاز دوم ساخت بیمارستان شهید موسوی خرمشهر


کد خبر: ٥٦٢٧   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1395/10/20-١٨:٥٨

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان در حاشیه بازدید قائم مقام وزیر بهداشت خبر داد

آغاز به کار فاز دوم ساخت بیمارستان شهید موسوی خرمشهر

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان از آغاز به کار فاز دوم ساخت بیمارستان شهید موسوی شهرستان خرمشهر خبر داد.

 

 

 

 

 

 

به گزارش آبادان  نیوز ،دکتر علیرضا آموزنده  در حاشیه بازدید قائم مقام وزیر بهداشت از پروژه‌های دانشکده علوم پزشکی آبادان اظهار کرد: خوشبختانه کار اجرایی فاز نخست پروژه بیمارستان شهید موسوی خرمشهر به پایان رسیده است.

وی با اشاره به این موضوع که آماده ورود به فاز دوم ساخت این بیمارستان در خرمشهر هستیم، گفت: امیدوار هستیم که با تامین منابع و حمایت سازمان منطقه آزاد اروند این پروژه در موعد مقرر به بهره‌برداری برسد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان در ادامه افزود: در بحث بیمارستان‌های منطقه 3پروژه درمانگاه تخصصی را نیز داریم که کار آنها نیز شروع شده است. وی همچنین به ساخت اورژانس‌های منطقه اشاره کرد و گفت: با اجرایی شدن این اقدامات در بحث استانداردسازی ظرفیت تخت‌های بیمارستانی حرکت خوبی خواهیم داشت.

دکتر آموزنده در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به حضور پزشکان متخصص و فوق تخصص در منطقه نیاز به مراجعه بیماران به مناطق دیگر احساس نمی‌شود و امید داریم که ظرفیت‌ها را روز به روز گسترده تر کنیم. شایان ذکر است دکتر حریرچی، قائم مقام وزیر بهداشت با حضور در جنوب خوزستان از از مراحل بازسازی بال شمالی بیمارستان طالقانی، ساخت بیمارستان جدید 220 تختخوابی طالقانی، ساخت اورژانس جدید این بیمارستان و ساخت بیمارستان صحرایی فاطمه الزهرا(س) چوئبده بازدید به عمل آورد.

گفتنی است در جریان این بازدید در این سفر سردار فتحیان، سردار دکتر عبداللهی، معاون بهداری سپاه و دکتر طاهری، معاون توسعه مدیریت و منایع دانشکده دکتر حریرچی را همراهی کردند.

 

اخبار آبادان ،آبادان نیوز ،خبر آبادان ،آبادان

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: