پست الکترونیک پنج شنبه ٠٩ فروردين ١٤٠٣
اخبار > مجهزترین مرکز تخصصی جوش کشور در آبادان


کد خبر: ٥٦٢١   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1395/10/20-١٨:١٧

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای آبادان گفت: در زمان حاضر ما بزرگترین و مجهزترین مرکز تخصصی جوش کشور را در آبادان داریم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش آبادان نیوز،ارژنگ کوه سرخ گفت: در این مرکز توانایی آموزش ۳۷ حرفه وجود دارد.

وی با اشاره به گفت و گوی خود با مدیرعامل شرکت پالایش نفت آبادان اظهارکرد: با توجه به شروع به کار فاز دوم پالایشگاه آبادان از نیمه دوم سال آینده و نیاز یک هزار و ۵۰۰ نفری جوشکاران در رده ها و رشته های مختلف، امکان فراگیری این حرفه توسط جوانان جویای کار آبادانی و خرمشهری برای اشتغال در این پروژه عظیم در مرکز فنی و حرفه ای جوش آبادان وجود دارد.

کوه سرخ تصریح کرد: در صورت افزایش استقبال جوانان از فراگیری این مهارت امکان آموزش در سه شیفت صبح، بعد از ظهر و شامگاه وجود دارد.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای آبادان در بخشی از سخنان خود با اشاره به اقدام سازمان منطقه آزاد اروند در جهت اجرای طرح مهارت آموزی برای ۶۰۰ دانش آموز آبادانی و خرمشهری در تابستان امسال در مراکز فنی و حرفه ای دو شهر یادآور شد: در زمان حاضر هیچ مشکلی به لحاظ سخت افزاری نداریم اما چنانچه در تامین مواد مصرفی و بودجه آموزشی سازمان منطقه آزاد اروند ما را یاری کند امکان آغاز هرچه سریعتر دوره های آموزشی جوش وجود دارد.

به گفته کوه سرخ، سالانه دانشجویان فراوانی از دانشگاه های مختلف فارغ التعلیم می شوند که حرفه و مهارتی ندارند به همین دلیل با توجه به پتانسیلهای بالایی که در آموزش فنی و حرفه ای آبادان وجود دارد، آمادگی خود  برای ارائه خدمات فنی و مهارتی به آنان را اعلام می کنیم.

آبادان نیوز ،اخبار آبادان ،خبر آبادان ،خبرهای آبادان

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: