پست الکترونیک سه شنبه ٢٩ اسفند ١٤٠٢
اخبار > افزایش ۲۵ درصدی توزیع سوخت خودروهای حامل زائران در شلمچه


کد خبر: ٥٤٨١   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1395/09/02-١٠:٢٣

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی آبادان از افزایش ۲۵ درصدی توزیع سوخت خودروهای حامل زائران در مرز شلمچه خبر داد.

 

 

 

 

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی آبادان از افزایش  ۲۵ درصدی توزیع سوخت خودروهای حامل زائران در مرز شلمچه خبر داد.

به گزارش آبادان نیوز ،علی حکمت اظهار کرد: در مجموع  از ۱۵ تا ۲۷ آبان ماه امسال بیش از یک میلیون و ۷۹۱ هزار لیتر بنزین یورو چهار در میان خودروها توزیع شده که نمایانگر توزیع روزانه ۱۳۷ هزار و ۷۷۰ لیتر بنزین است.

وی افزود: همچنین در مدت یاد شده ۳ میلیون و ۵۹ هزار لیتر نفت و گاز در شلمچه توزیع شده که نشانگر توزیع میانگین روزانه ۲۳۵ هزار و ۳۰۸ لیتر است.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی آبادان با اشاره به راه اندازی سه جایگاه سیار سوخت در مسیر تردد زائران اربعین در منطقه شلمچه عنوان کرد: در دو جایگاه نفت و گاز و در یک جایگاه سوخت بنزین عرضه می شود.

حکمت تصریح کرد: علاوه بر این تمامی جایگاه های سوخت در مسیر تردد زائران در شهرهای تحت پوشش این منطقه تا مرز شلمچه را نیز تقویت کردیم.

وی با بیان اینکه افزایش سوخت مصرفی در حالت شناور قرار دارد، یادآور شد: سوخت قابل توزیع به میزان تقاضای خودروها بستگی دارد.

حکمت تصریح کرد: علاوه بر سوخت توزیع شده، به طور روزانه و رایگاه ۱۵۰ سیلندر گاز ۱۱ کیلویی مایع در میان موکب های مستقر در مسیر شلمچه توزیع شد.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی آبادان از راه اندازی موکب مربوط به این شرکت در مرز شلمچه خبر داد و گفت: در طول مدت برگزاری راهپیمایی اربعین در این موکب خدمات مختلفی اعم از توزیع غذا و نوشیدنی سرد و گرم نیز به زائران اربعین ارائه شد.

 

 

 

آبادان نیوز ،اخبار آبادان ،آبادان ،خبرآبادان

 

منبع :مهر

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: