پست الکترونیک سه شنبه ٢٩ اسفند ١٤٠٢
اخبار > منطقه آزاداروند اعتبار مورد توافق لایروبی کانال‌ها را پرداخت نکرد


کد خبر: ٥٤٠٤   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1395/08/12-١٢:٤٦

رئیس اداره امور آب و فاضلاب آبادان از عدم پرداخت اعتبار مورد توافق برای لایروبی کانال‌ها توسط سازمان منطقه آزاد اروند خبر داد.

 

 

 

رئیس اداره امور آب و فاضلاب آبادان از عدم پرداخت اعتبار مورد توافق برای لایروبی کانال‌ها توسط سازمان منطقه آزاد اروند خبر داد.

به گزارش آبادان نیوز ،ابراهیم شریفی فرد  اظهار کرد: سال گذشته با کمک شهرداری توانستیم موضوع آبگرفتگی را به شکل مناسبی حل کنیم و آن آبگرفتگی شدیدی که در سایر شهرها بود در آبادان پیش نیامد.

وی از انجام لایروبی به موقع و به هنگام بخش وسیعی از کانالها به عنوان دلیل اصلی عدم آبگرفتگی شدید مناطق و رفع به موقع این مسئله  در پاره ای از موارد نام برد و افزود: در نشستی که با مسئولان منطقه آزاد اروند، فرماندار و شورای اسلامی شهر داشتیم اعتباری معادل ۵۰۰ میلیون تومان برای لایروبی تخصیص یافت که متاسفانه این اعتبار تا امروز به ما پرداخت نشده است.

رئیس اداره امور آب و فاضلاب آبادان با اشاره بر لزوم لایروبی کانالها در سال جاری عنوان کرد: از آنجاییکه نتوانستیم هزینه انجام لایروبی سال گذشته را به پیمانکاران مربوطه پرداخت کنیم لذا از انجام این کار برای سال جاری سرباز می زنند و ما اکنون با این مشکل مواجهیم.

شریفی فرد تصریح کرد: مسئولان منطقه آزاد اروند بایستی هر چه سریعتر برای این موضوع چاره اندیشی کنند و با تامین اعتبار مشکل را برطرف کنند تا در فصل بارندگی ها که چیزی هم به آغاز آن نمانده مردم با مشکل مواجه نشوند.

 

 

 

منبع : مهر

لایروبی ،منطقه آزاد اروند،آبادان نیوز ،اخبار آبادان ، 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: