پست الکترونیک جمعه ١٠ فروردين ١٤٠٣
اخبار > پروژه‌های افتتاحی دانشکده علوم پزشکی آبادان فعال هستند


کد خبر: ٥٣٢٤   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1395/07/22-٠٩:٣١

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: پروژه‌هایی که با حضور وزیر بهداشت در آبادان افتتاح شد هم اینک در حال خدمات‌رسانی به مردم منطقه هستند.

 

 

 

 

 

 رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: پروژه‌هایی که با حضور وزیر بهداشت در آبادان افتتاح شد هم اینک در حال خدمات‌رسانی به مردم منطقه هستند.

به گزارش آبادان نیوز ،علیرضا آموزنده  در واکنش به صحبتهای یکی از نمایندگان مجلس مبنی بر بهره برداری نکردن از طرحهای افتتاحی وزیر بهداشت در آبادان اظهار کرد: در زمان حاضر بخش مراقبت‌های ویژه نوزادان بیمارستان آیت‌الله طالقانی آبادان در حال خدمات‌رسانی است و تا زمان جذب نیروی متخصص در این بخش از همکارانمان در اهواز کمک می‌گیریم.

وی با اشاره به اینکه به دنبال افزایش ظرفیت در بخش مراقبت‌های ویژه نوزادان بیمارستان طالقانی آبادان هستیم، افزود: بخش ام. آر. آی در فهرست برنامه‌های افتتاحی با حضور وزیر بهداشت نبود و بخشهای سی. تی. اسکن بیمارستان شهید بهشتی و مرکز پزشکی هسته‌ای آبادان نیز در حال خدمات رسانی و پذیرش بیمار هستند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان تصریح کرد: رسانه‌ها می‌توانند با مراجعه به بخش‌های تازه افتتاح‌شده دانشکده علوم پزشکی آبادان بر فعال بودن بخشهای یاد شده صحه بگذارند.

آموزنده گفت: بخش رادیولوژی دیجیتال بیمارستان شهید بهشتی آبادان نیز با تمام ظرفیت از مدت‌ها پیش فعالیت خود را آغاز کرده است، امید می رود با حمایت نمایندگان مردم در مجلس شاهد توسعه هرچه بیشتر فعالیت‌های بهداشتی، درمانی و آموزشی در منطقه باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص وضعیت فعلی خانه های بهداشت در منطقه عنوان کرد: برای ارتقای خدمات در این حوزه برنامه‌ای در دو فاز طراحی شده که در فاز نخست آن مراکز بهداشتی شهری و روستایی و در فاز دوم خانه‌های بهداشت دیده شده‌اند که اعتبارات مورد نیاز انجام آنها نیز موجود است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان ادامه داد: با توجه به کمبود نیروهای بهداشتی، در زمان حاضر کار آموزش حدود ۲۰۰ دانشجوی بومی برای استفاده از توان آنان در بخش بهداشتی در حال انجام است.

به گفته آموزنده، کار توزیع ۲۰ دستگاه آمبولانس اهدایی منطقه آزاد اروند انجام شده و تمامی آمبولانس‌ها در آبادان و خرمشهر مشغول فعالیت هستند.

 

 

 

رئیس دانشکده پزشکی آبادان ، دانشکده علوم پزشکی آبادان ،علیرضا آموزنده ، منطقه آزاد اروند، وزیر بهداشت ،آبادان نیوز ،اخبار آبادان

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: