پست الکترونیک چهارشنبه ٢٩ فروردين ١٤٠٣
اخبار > شهردار جدید را نباید تنها گذاشت


کد خبر: ٥٣٠٦   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1395/07/14-١١:٢٩

امام جمعه آبادان گفت: نباید شهردار را تنها گذاشت بلکه برای رفع مشکلات شهری، همه مدیران بایستی کمک کنند و راهکار ارائه دهند.

 

 

 

 

 

 امام جمعه آبادان گفت: نباید شهردار را تنها گذاشت بلکه برای رفع مشکلات شهری، همه مدیران بایستی کمک کنند و راهکار ارائه دهند.

به گزارش آبادان نیوز ،حجت الاسلام علی ابراهیمی پور اظهار کرد: نیروهای توانمند زیادی در دستگاههای مختلف اجرایی شهر وجود دارد که قادر هستند کارها را به خوبی مدیریت کنند اما بسیاری از آقایان از ترس اینکه این نیرو بخواهد جایشان را بگیرد نسبت به تربیت نیروی انسانی در حیطه کاریشان ورود و استفاده از این نیروها اقدام نمی دهند.

وی اضافه کرد: متاسفانه اگر در اداره ای فردی را رقیب خود ببیند فورا برای آن فرد می زند و این اتفاق بسیار بدی است.

امام جمعه آبادان خطاب به شهردار آبادان با اشاره به وجود نیروهای متعهد و ارزشی فراوان در این سازمان تصریح کرد: بایستی موضوع تربیت نیروی انسانی در حوزه شهرداری اتفاق بیفتد تا بتوان در مواقع ضروری و نیاز از وجود آنها بهره ببریم.

حجت الاسلام ابراهیمی پور با بیان اینکه بارها و بارها تکرار می کنم که آبادان به گردن همه نه تنها استان که کل کشور حق دارد، گفت: اگر حماسه مردمی ذوالفقاری نبود آبادان سقوط می کرد و اگر آبادان سقوط می کرد خوزستان نیز سقوط می کرد و اصلا سرنوشت جنگ نیز مشخص نبود و بسیاری از این مدیران الان دیگر مدیر نبودند، کسی که دارد نفس می کشد، مدیر است و مقام و منصبی دارد همه را مدیون آبادان و حماسه های آبادانی ها است، حماسه بزرگ شکست حصر آبادان پیروزیهای دیگری را رقم زده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از نگاه ویژه استاندار و سایر معاونان وی به آبادان افزود: شهردار آبادان بایستی از این ظرفی که در اختیار آن قرار داده شده به بهترین شکل ممکن استفاده کند، حسن اعتماد شورا به شهردار و پیگیری هر سه نماینده برای گرفتن تائیدیه وزیر کشور برای حکم وی، پشتوانه ای است که باید مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه آبادان ادامه داد: حالا که زمان بسیار اندک است و  شورائیان نیز به دنبال انجام کارهای تبلیغاتی خود اعم از حضور در آئین ها و نصب بنر و غیره هستند اما باز نباید شهردار را تنها بگذارند، همه مدیران بایستی کمک کنند و راهکار بدهید، در زمان حاضر اگر کسی بخواهد مانع بی خودی ایجاد کند این جزو منکرات است، چه کسانی که به شهردار رای دادند و چه کسانی که رای ندادند.

وی تصریح کرد: اینکه فردی بیاید و بگوید من به شهردار رای مثبت دادم و امتیاز می خواهم نمی شود، امتیاز اگر در امتداد خدمت به مردم باشد منعی ندارد و حتی جای قدردانی هم دارد، آبادان دیگر نباید بیش از این زخم خورده شود.

شهردار و نمایندگان آبادان تازه نفس هستند

حجت الاسلام ابراهیمی پور با بیان اینکه در زمان حاضر شهردار و نمایندگان مردم آبادان در مجلس افراد تازه نفس هستند و بایستی به آنان کمک کرد، گفت: مردم به ما خیلی امید دارند و منتظرند تا گره ای از مشکلاتشان باز شود، پس همه باید تلاشمان در این راستا باشد.

امام جمعه آبادان افزود: کسی که به دنبال انتقاد کردن است، اگر راهکار ارائه کرد آدم دلسوزی است اما اگر راهکاری نداشت معلوم است که دنبال پاپیچ شدن است تا جایی کسی را اذیت کند.

وی بیان کرد: دلسوزان آبادانی اگر اشکالی در کار می بینند برای برون رفت از آن راهکار درست ارائه کنند، همه باید همتمان را در جهت کمک به شهردار به کار بگیریم تا براساس برنامه هایی که دارد و فرصت و مجموعه ای که در اختیارش گذاشته شده، بتواند کار کند و گرهی از مشکلات مردم آبادان باز کند.

حجت الاسلام ابراهیمی پور عنوان کرد: شهری که سه نماینده دارد به طبع توقع مردمانش هم بالاست و نمی توانیم آن را دست کم بگیریم، خوشبختانه تاکنون همراهی، هم زبانی، هم فکری و هدف هر سه نماینده در جهت خدمت به آبادان و مردم آن بوده، وقتی چنین نمایندگانی داریم و مجموعه استانداری نیز نگاهشان به آبادان ویژه و خاص است پس بایستی از آن در جهت خدمت به مردم و انجام رسالت و وظیفه مهمی که بر عهده داریم، بهره ببریم.

امام جمعه آبادان در پایان، رفع مشکل پرداخت حق بیمه کارکنان و بازنشستگاه سازمان آتش نشانی را از مسئولان شهری و استانی خواستار شد و گفت: سازمان اتوبوسرانی ما در بحث ناوگان حمل و نقل با مشکل مواجه است که انتظار می رود تا سازمان منطقه آزاد اروند و پالایشگاه آبادان در این زمینه کمک کنند.

 

 

حجت الاسلام علی ابراهیمی پور،شهردار آبادان ،سازمان منطقه آزاد اروند ، پالایشگاه آبادان ، منطقه آزاد اروند ،اخبار آبادان ،خبر آبادان ،آبادان   

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: