پست الکترونیک چهارشنبه ٢٩ فروردين ١٤٠٣
اخبار > یک فروند بالگرد خدمات اورژانس هوایی توسط منطقه آزاد اروند خریداری میشود


تفاهمنامه همکاری مشترک میان این منطقه آزاد اذوند و وزارت بهداشت، از خرید یک فروند بالگرد برای ارائه خدمات اورژانس امضا شد

 

 

 

 

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند با اشاره به امضای تفاهمنامه همکاری مشترک میان این سازمان و وزارت بهداشت، از خرید یک فروند بالگرد برای ارائه خدمات اورژانس هوایی خبر داد.

به گزارش آبادان نیوز،  اسماعیل زمانی در نشست مشترک با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در محل سرسرای اجتماعات سازمان منطقه آزاد اروند اظهار کرد: این تفاهمنامه در جهت خرید تجهیزات مورد نیاز برای فعال سازی اورژانس هوایی و دریایی منعقد شده است.

وی با اشاره به اینکه این اقدامات در جهت توسعه و گسترش خدمات در قالب اورژانس هوایی انجام می شود، افزود: سازمان منطقه آزاد اروند نسبت به خرید یک فروند بالگرد مجهز به سیستمها و تجهیزات درمانی، با قابلیت پرواز در شب و فرود در خشکی و آب با مشخصات مورد نظر علوم پزشکی آبادان اقدام می کند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند تصریح کرد: بر اساس این تفاهمنامه، موضوع تامین نیروی تخصصی مورد نیاز توسط وزارت بهداشت انجام می شود.

به گفته زمانی، آماده سازی محل استقرار بالگرد، هزینه های تعمیر، نگهداری و بهره برداری از آن بر عهده دانشکده علوم پزشکی آبادان به عنوان نماینده وزارت بهداشت در منطقه است.

 

 

 

اخبار آبادان ،خبر آبادان ،آبادان نیوز ،وزارت بهداشت 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: