پست الکترونیک جمعه ١٠ فروردين ١٤٠٣
اخبار > 44درصد اصناف جنوب غرب خوزستان دستورالعمل‌ها را رعايت مي‌كنند


کد خبر: ١٤٠٦٨   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/03/08-٠٩:٤١

رئيس دانشكده علوم پزشكي آبادان گفت: متاسفانه تنها44درصد اصناف جنوب غرب خوزستان دستورالعمل‌هاي بهداشتي مبارزه با كرونا را رعايت مي‌كنند.

 

آبادان نیوز : رئيس دانشكده علوم پزشكي آبادان گفت: متاسفانه تنها44درصد اصناف جنوب غرب خوزستان دستورالعمل‌هاي بهداشتي مبارزه با كرونا را رعايت مي‌كنند.

به گزارش آبادان خبر ، دكتر شكراله سلمان‌زاده در حاشيه بازديد معاون درمان وزارت بهداشت از بيمارستان آيت‌اله طالقاني آبادان اظهار داشت: بیمارستان آيت‌‎اله طالقانی با تمام توان در حال کار کردن است. در یکی دو روز گذشته یک بخش مراقبت‌های ویژه جدید را افتتاح کردیم و در شرف این هستیم که با توجه به افزایش بیماران در روزهای اخیر یک بخش دیگر مراقبت‌های ویژه را نیز راه‌اندازی کنیم و قول تجهیزات آن را هم از دکتر جان بابایی که امروز در منطقه حضور داشتند، گرفتيم.

وي افزود: بايد گفت متاسفانه وضعیت خوب نیست و موارد بیماری روبه افزایش است و رفتار مردم هم هیچ تغییری نمی‌کند.

رئيس دانشكده علوم پزشكي آبادان اضافه كرد: با وجود تذکرهای بسیار در خصوص در منزل ماندن و رعایت فاصله‌گذاری، باز هم می‌بینیم در بانک‌ها و بازارها مردم شانه به شانه هم ايستاده‌اند که این موضوع بسیار خطرناک است و کادر درمان را روز به روز خسته‌تر و کار ما را بیشتر می‌کند و از همه مهم‌تر احتمالاً جان خود مردم را به خطر می‌اندازد.

وي بيان كرد: متاسفانه تنها ۴۴ درصد اصناف دستورالعمل‌هاي بهداشتي را رعایت می‌کنند که این موضوع هم برای صاحبان اصناف و هم برای مراجعه‌کنندگان خطرناک است. با فرمانداران شهرستان‌ها در این خصوص صحبت می‌کنیم تا برخورد جدی‌تری به افراد خاطی صورت بگیرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،آبادان خبر،خبرآبادان،اخبارآبادان،آبادان  نیوز،آبادان  خبر

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: