پست الکترونیک جمعه ١٠ فروردين ١٤٠٣
اخبار > برای حل مشکلات عدیده شهر آبادان رایزنی‌های گسترده‌ای را آغاز کرده‌ام


شهردارآبادان گفت:برای حل مشکلات عدیده شهر آبادان رایزنی‌های گسترده‌ای را آغاز کرده‌ام و برای نیل به این هدف نیازمند مشارکت شهروندان و همکاری همه‌ی مسئولین شهری هستیم.

 

آبادان نیوز :شهردارآبادان گفت:برای حل مشکلات عدیده شهر آبادان رایزنی‌های گسترده‌ای را آغاز کرده‌ام و برای نیل به این هدف نیازمند مشارکت شهروندان و همکاری همه‌ی مسئولین شهری هستیم.

به گزارش آبادان خبر ، محمودرضا شیرازی شهردار آبادان پس از جلسه معارفه گفت: در دیداری که با معاون وزیر کشور داشتم خرید یک دستگاه کارخانه آسفالت جدید را مطرح کردم که قول مساعد در این زمینه داده شد و در هماهنگی با استانداری بطور جد این موضوع را دنبال خواهیم کرد تا در آینده‌ای نزدیک کارخانه آسفالت جدیدی خریداری شود.

او با اشاره به مطالبات کارکنان شهرداری آبادان تصریح کرد: اوایل هفته آینده حقوق کارکنان پرداخت می‌شود و تلاش خواهیم کرد حقوق همه کارکنان شهرداری بخصوص کارگران زحمتکش بروز شود.

شهردار آبادان ادامه داد: پروژه بهسازی و روکش آسفالت معابر ذوالفقاری نیز که اخیراً دچار حاشیه شده و مشکلات قانونی و ساختاری داشت در هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد تا در کمترین زمان ممکن اجرایی شود.

جلسه معارفه شهردار آبادان در استانداری خوزستان با حضور معاون عمرانی استاندار، مدیرکل امور شهری و شوراها و مدیرکل حراست، برگزار شد.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،آبادان خبر،خبرآبادان،اخبارآبادان،آبادان  نیوز،آبادان  خبر

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: