پست الکترونیک جمعه ٣١ فروردين ١٤٠٣
اخبار > آغاز پلمپ صنوف اخطار گرفته در منطقه


کد خبر: ١٣٩١٣   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/02/25-٠٩:٤٢

سرپرست مرکز بهداشت شهرستان آبادان از آغاز پلمپ صنوف اخطار گرفته به علت عدم رعایت اصول فاصله گذاری خبر داد.

 

آبادان نیوز :سرپرست مرکز بهداشت شهرستان آبادان از آغاز پلمپ صنوف اخطار گرفته به علت عدم رعایت اصول فاصله گذاری خبر داد.

به گزارش آبادان خبر ، نجمه سید آقامیری با بیان اینکه از روزهای قبل فرآیندهای آموزشی چهره به چهره اصناف به ویژه صنوف عرضه کننده موادغذایی در دستور کار قرار گرفت، اظهار کرد: فرم های اخطاریه به متصدیان صنوف متخلف تحویل شد و از شب گذشته کارشناسان بهداشت محیط این مرکز فاز جدید پلمپ اصنافی که اصول فاصله گذاری را رعایت نمی نمایند، را آغاز نمودند.

 او با اعلام اینکه در هفته گذشته به کلیه صاحبان کارخانه های یخ سازی در خصوص لفاف گذاری اخطاریه بهداشتی به صورت مکتوب تحویل داده شد، گفت: شب گذشته یک مرکز عرضه قلیان و صبح امروز یک نانوایی پس از اتمام زمان اخطاریه پلمپ شدند و اصنافی که نوبت اخطار آنها در روزهای آتی به پایان می رسد نیز در صورت عدم رفع نواقص تذکر داده شده، پلمپ خواهند شد.

سرپرست مرکز بهداشت شهرستان آبادان با بیان اینکه تیم بهداشت محیط این مرکز در فاز اجرایی فاصله گذاری هوشمند  با بیش از چهار هزار و ۷۰۰ بازرسی بهداشتی و صدور اخطاریه های متعدد موفق به تغییر نگرش برخی متصدیان شده است، افزود: متاسفانه برخی از همشهریان ما که مسوولیت عرضه موادغذایی را به عهده دارند با عدم رعایت مسایل بهداشتی باعث ایجاد مخاطرات جدی برای مشتریان خود می شوند.

آقا میری در پایان بیان کرد: بهترین و سریع ترین راه مهار بیماری رعایت اصول فاصله گذاری فیزیکی و همکاری حداکثری همشهریان عزیزمان است.

منبع:برنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،آبادان خبر،خبرآبادان،اخبارآبادان،آبادان  نیوز،آبادان  خبر 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: