پست الکترونیک پنج شنبه ٠٦ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > ۳۷ پزشک به مجموعه پزشکان جنوب غرب خوزستان افزوده شد


کد خبر: ١٢٦٥٤   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1398/10/05-٠٠:٤٤

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان از افزوده شدن ۳۷ پزشک متخصص و فوق تخصص به مجموعه پزشکان حوزه فعالیتی این دانشکده در جنوب غرب خوزستان خبر داد.

 

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان از افزوده شدن ۳۷ پزشک متخصص و فوق تخصص به مجموعه پزشکان حوزه فعالیتی این دانشکده در جنوب غرب خوزستان خبر داد.

به گزارش آبادان خبر ، شکرالله سلمان زاده ظهر رو چهارشنبه در حاشیه آئین معارفه این پزشکان که در محل هتل کاروانسرا آبادان برگزار شد، اظهار کرد: از مجموع کل این پزشکان جدیدالورود، ۳۵ نفرشان متخصص و ۲ نفر فوق تخصص هستند.

وی گفت: این پزشکان در شهرهای تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی آبادان شامل آبادان، خرمشهر، شادگان، اروندکنار، چوئبده،دارخوین و دیگر مناطق این محدوده جغرافیایی (جنوب غرب خوزستان) فعالیت شأن را در مراکز دولتی دنبال و به انجام می‌رسانند.

وی افزود: شاهد جذب و حضور انواع تخصص‌ها از جمله جراح مغز و اعصاب، داخلی مغز و اعصاب، داخلی کودکان، زنان و زایمان، جراحی عمومی، اورولوژی، عفونی و غیره و همچنین ۲ فوق‌تخصص رشته‌های گوارش و خون و سرطان بودیم تا به طور تقریبی تیم تخصصی و فوق تخصصی دانشکده علوم پزشکی آبادان تکمیل شود.

وی تصریح کرد: امید می‌رود با ورود این تعداد پزشک متخصص و فوق تخصص جدید شاهد افزایش سطح کیفی خدمات قابل ارائه در منطقه باشیم.

 

 

 

 

 

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،خبرآبادان،اخبارآبادان،آبادان  نیوز

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: