پست الکترونیک پنج شنبه ٠٦ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > روند تخلیه آب باران در آبادان سرعت گرفت


کد خبر: ١٢٦٤٨   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1398/10/03-١٩:١١

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه آبادان گفت: تخلیه روان‌آب و فاضلاب از مناطق بحرانی آبادان با حضور ۹ شهرداری معین استان خوزستان سرعت گرفته است.

 

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه آبادان گفت: تخلیه روان‌آب و فاضلاب از مناطق بحرانی آبادان با حضور ۹ شهرداری معین استان خوزستان سرعت گرفته است.
به گزارش آبادان خبر ، بیژن ربیعی سه‌شنبه اظهار داشت:شهرداری‌های بندرماهشهر، بندرامام‌خمینی،چمران، رامهرمز، ایذه، قلعه‌تل، باغمک، هویزه و هفتکل به عنوان شهرداری‌های معین آبادان انتخاب و برای تخلیه روان آب ناشی از بارندگی وارد عمل شدند .

وی افزود:۱۸۰ نیروی خدماتی این شهرداری‌ها در مناطق سه‌گانه شهرداری آبادان به خصوص محله‌های بحرانی مستقر و عملیات تخلیفه روان‌آبها و فاضلاب را انجام می‌هند.

ربیعی مناطق بحرانی آبادان را کوی ذوالفقاری، کوی ولی‌عصر، ایستگاه هشت تا ۱۲ بهار، بهارستان، احمدآباد، سده و جمشیدآباد و برخی محله‌های قدیمی شهر اعلام کرد و گفت: تجهیزات لازم از سوی شهرداری‌های معین به مناطق رسیده و عملیات اجرایی آغاز شده است.

وی افزود:تاکنون بیش از ۳۰ تن آهک توسط شهرداری‌های معین به آبادان انتقال یافته و با توجه به تقسیم کار انجام شده پیش بینی می‌شود در مدت زمان۲ تا سه روز عملیات آهک‌پاشی و تخلیه فاضلاب از محله‌های بحرانی به پایان برسد.

 معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه آبادان گفت:نیروهای عمل کننده با هماهنگی شبکه بهداشت‌ و درمان شهرستان آبادان در مناطق مختلف حضور می‌یابد و خروج آنها و پایان کار باید به تایید کارشناسان این شبکه برسد.

وی اظهار داشت:شهرداری‌های معین تا پایان کار اجازه خروج از آبادان را ندارند.

در بارندگی هفته گذشته  ۱۱۵میلیمتر بارندگی در شهرهای آبادان و خرمشهر ثبت شد که باعث تعطیلی مدارس و ادارات این ۲ شهرستان در روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته گذشته شد.

با گذشت بیش از یک هفته از بارندگی هنوز برخی از مناطق آبادان و خرمشهر گرفتار آبگرفتگی است.

 

 

 

 

 

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،خبرآبادان،اخبارآبادان،آبادان  نیوز

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: