پست الکترونیک جمعه ١٠ فروردين ١٤٠٣
اخبار > مرز تجاری شلمچه بازوی اصلی تجارت و اقتصاد بین‌الملل منطقه آزاد اروند است


معاون سرمايه‌گذاری منطقه آزاد اروند:مرز تجاری شلمچه بازوی اصلی تجارت و اقتصاد بین‌الملل منطقه آزاد اروند است.

 

 

 

معاون سرمايه‌گذاری و توسعه كسب و كارهای سازمان منطقه آزاد اروند با تاکید بر فعالیت مرز تجاری شلمچه در روزهای جمعه علاوه بر دیگر ایام هفته،گفت: مرز تجاری شلمچه بازوی اصلی تجارت و اقتصاد بین‌الملل منطقه آزاد اروند است.

به گزارش آبادان نیوز،محمود عیدان ترک‌زاده امروز در جمع خبرنگاران،اظهار کرد:با توجه به ساختار تجارت جهانی، توجه به زمان در فرآیندهای تجاری و اقتصادی دارای اهمیت است. 

 
وی در ادامه عنوان کرد: اقتصاد بین‌الملل تجاری در بازارهای جهانی در کسری از ثانیه باعث ایجاد نتایج متفاوتی می‌شود. 
 
معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند گفت:شلمچه به عنوان بازوی اصلی تجارت و اقتصاد بین‌الملل منطقه آزاد اروند به حساب می‌آید. 
 
وی افزود:شلمچه مهم‌ترین نقش در مناسبات اقتصادی و بازرگانی منطقه را دارا است و تمرکز بر فعالیت‌های تجاری در آن، باعث تثبیت ما در بازارهای جهانی خواهد شد. 
 
عیدان ترک‌زاده متذکر شد:با توجه به نقش‌پذیری مناطق آزاد در توسعه اقتصادی و همچنین اهداف کلان اقتصاد مقاومتی، توجه به زمان در فعالیت‌های اقتصادی و تجاری دارای اهمیت بالایی است و در رشد و پیشرفت اقتصادی موثر است. 
 
وی اظهار کرد:بر همین اساس استمرار فعالیت مرز شلمچه در روزهای تعطیل چون روز جمعه، تاثیر قابل توجهی در حضور در بازار رقابتی صادرات را برای ما فراهم خواهد کرد. 
 
معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند گفت:بی تردید از جمله برنامه‌های ما حمایت از فعالیت‌های تجار و بازرگانان مرز تجاری شلمچه است. 
 
وی افزود:به زودی برنامه‌ای در تقویت ساختار بازرگانی شلمچه با توجه به نقش آن در بازار بین‌الملل، تدوین و ارائه خواهد شد. 

 

 

 

 

 

 

 

 

آبادان،خبرآبادان،اخبارآبادان،آبادان نیوز،منطقه آزاد اروند،سازمان منطقه آزاد اروند،معاون سرمايه‌ گذاری منطقه آزاد اروند،محمود عیدان ترک‌زاده،خبرمنطقه آزاد اروند،اخبارمنطقه آزاد اروند

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: