پست الکترونیک پنج شنبه ٠٩ فروردين ١٤٠٣
اخبار > دستور توسعه مخازن نفت به مناطق نفت‌خیزجنوب ابلاغ شد


کد خبر: ٥٤٩٧   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1395/09/04-١٠:٥٩

مدیر امور فنی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب:

دستور توسعه مخازن نفت به مناطق نفت‌خیزجنوب ابلاغ شد

قراردادهای تصویب شده در راستای اجرا و توسعه مخازن نفت به مناطق نفت‌خیز جنوب ابلاغ شدند.

 

 

 


مدیر امور فنی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب گفت: قراردادهای تصویب شده در راستای اجرا و توسعه مخازن نفت به مناطق نفت‌خیز جنوب ابلاغ شدند.

به گزارش آبادان نیوز ، حمید دریس در مراسم انعقاد تفاهم‌نامهناطق شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب با شرکت پرگس اظهار داشت: وزارت نفت تصمیم دارد که طرح توسعه میادین نفتی را با استفاده از مدل‌های قراردادی به جای استفاده از یک مدل خاص انجام دهد.

وی با اشاره به مدل‌های نفتی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، افزود: مدل‌های مناطق نفت‌خیز جنوب با درنظر گرفتن شرایط خاص مخزنی که تحت مدیریت این شرکت بودند طراحی  و مورد تصویب هیئت مدیره شرکت ملی نفت قرار گرفت.

مدیر امور فنی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب تصریح کرد: قراردادهای تصویب شده در راستای اجرای  توسعه مخازن نفت به مناطق نفت‌خیز جنوب ابلاغ شدند.

وی  با بیان اینکه استاندار خوزستان برای سرمایه‌گذاری در خوزستان تلاش‌های زیادی را انجام دادند، گفت: حمایت از مدل‌های قراردادی مناطق نفت‌خیز جنوب می‌تواند سبب جذب سرمایه‌گذار داخلی و خارجی در این صنعت شود و از حمایت استاندار خوزستان در این زمینه  تشکر می‌کنم.

دریس با تشریح قراردادهای نفتی مناطق نفت‌خیز جنوب  گفت: دراین قرارداد شرکت ملی نفت ایران به عنوان کارفرما ، شرکت مناطق نفت‌خیز جنوب به عنوان مجری طرح و شرکت‌های طرف قرارداد به عنوان پیمانکار هستند.

وی با ابراز امیدواری مبنی بر اینکه انعقاد این تفاهم‌نامه با جذب دانش و تکنولوژی برای کشور همراه باشد، گفت: بعد از ابلاغ مدل‌ها به شرکت مناطق نفت‌خیز جنوب 61 شرکت خارجی و داخلی حاضر به همکاری شدند که تاکنون با 33 شرکت مذاکره انجام شده و مابقی شرکت‌های علاقه‌مند به همکاری در لیست انتظار قرار دارند.

وی افزود: برنامه‌ریزی شده است که در هفته آینده مراسمی برای  اهدای OU به شرکت شلمبرژه داشته باشیم.

 

 

 

آبادان نیوز ،اخبار خوزستان ،خوزستان ،نیوز آبادان

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: